۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین بی تحرک بودن نیروهای بسیج زمینه خشنودی غربی‌ها را فراهم می‌کند
کد خبر: ۳۸۵۰۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

بی تحرک بودن نیروهای بسیج زمینه خشنودی غربی‌ها را فراهم می‌کند

حجت الاسلام حسینی گفت: دشمنان نظام مقدس ما، با ماهواره ها و دوربین های قوی خود حضور نیروهای بسیجی کشور را درهمه نقاط رصد می کنند لذا در این خصوص بی تحرک بودن بسیج زمینه خشنودی غربی ها را فراهم می کند.

بی تحرک بودن نیروهای بسیج زمینه خشنودی غربی‌ها را فراهم می‌کند
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، در خصوص گسترش تفکر بسیجی در جهان اظهار داشت: پیام ما به بسیجیان این است که حرکت سنجیده شما باعث شده در پناه فضل الهی زمینه نابودی دشمن و استکبار جهانی فراهم شود.
وی افزود: باید زمینه این نابودی دشمن و زمینه ناامیدی آنها از ریشه کن شدن تفکر اسلامی را گسترش دهیم و این عملکرد در قالب نیروهای بسیجی ما به خوبی می تواند نشان داده شود و زمینه ایجاد ترس غربی ها را فراهم کند، زیرا بسیجی محور مقاومت است و استکبار جهانی با مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویی ها میانه خوبی ندارد.
نماینده مردم البرز، آبیک و قزوین اذعان داشت: گاهی اوقات برخی از بسیجیان از بی کاربرد بودن مانورهایی که هر چند مدت یکبار در کشور برگزار می شود گلایه می کنند، در جواب باید گفت دشمنان نظام مقدس ما، با ماهواره ها و دوربین های قوی خود حضور نیروهای بسیجی کشور را در همه نقاط رصد می کنند و بی تحرک بودن بسیج زمینه خشنودی غربی ها را فراهم می کند.
وی با بیان اینکه در پنجم آذرماه بسیجیان باید نمود حضور نیروهای انقلابی را به دنیا نشان دهند خاطرنشان کرد: به طور یقین این نمود حضور بسیجی ها با تفکر مادی غرب و استکبار جهانی قابل تفسیر نیست زیرا دشمن عِده و عُده را نگاه می کند و این حضور چشمگیر برای نمایش قدرت ایران اسلامی بسیار مهم خواهد بود.
حسینی با اشاره به شاخصه های یک فرد بسیجی گفت: اخلاصی که برای خدای متعال باشد عزت و اقتدار را برای آدمی رقم خواهد زد همچنین پیروی از ولایت و رهبری حکومت اسلامی از شاخصه های اصلی یک بسیجی است از سوی دیگر یک فرد بسیجی نباید جزء جریانها و گروه های سیاسی قرار بگیرد.
وی در پایان تاکید کرد: یک تفکر بسیجی هیچ وقت در مقابل جریان هایی که با رهبری ضدیت دارد ساکت نمی ماند و کشور را در مقابل سیل جریان های فتنه و هجمه های دشمنان تنها نمی گذارند و با بصیرت وارد میدان شده و اعلام موضع می کنند.
انتهای پیام/۲۰۰۲/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان