۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین کارآمدی تفکر بسیجی امروز به خوبی در جهان به اثبات رسیده است
کد خبر: ۳۸۵۰۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم تاکستان در مجلس:

کارآمدی تفکر بسیجی امروز به خوبی در جهان به اثبات رسیده است

رجب رحمانی گفت: روز به روز اهمیت و جایگاه رویکرد بسیجی در جهان رو به افزایش است و حتی می توان گفت بسیج در سطح جهان خود را به خوبی ثابت کرده است.

کارآمدی تفکر بسیجی امروز به خوبی در جهان به اثبات رسیده است
رجب رحمانی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، در رابطه با جایگاه بسیج در ایران اسلامی و شاخصه های بسیجی اظهار داشت: امام راحل(ره) همیشه می فرمود بسیج قلب من است و از خدای متعال درخواست می کرد که مرا با بسیحیان محشور کن و این مسئله نشاندهنده این موضوع است که تاثیرگذاری تفکر بسیجی امروزه دشمنان ما را زبون کرده است.
وی افزود: امروز بسیج به عنوان یک تفکر الهی است که می توان در حوزه های مختلف کشور روی آن حساب ویژه باز کرد و پیام امام خمینی(ره) از شکل گیری این حوزه مدیریتی گسترش مبانی دینی در جهان بود و تاکیدات رهبر معظم انقلاب حضور مقتدر ایران اسلامی در کشور و منطقه با جانفشانی های نیروهای بسیجی شکل گرفته است.
نماینده مردم تاکستان در ادامه ابراز داشت: امروز بسیج مجموعه ای از خوبی ها، رشادت ها، ایستادگی و شجاعت است که جوانانی اهل تقوا، مغفرت و بزرگواری در آن عضو هستند که ادامه دهنده راه و آرمان های انقلاب و شهدای عزیزمان می باشند، همچنین روز به روز اهمیت و جایگاه رویکرد بسیجی در جهان رو به افزایش است و حتی می توان گفت بسیج در سطح جهان خود را به خوبی ثابت کرده است.
وی با بیان اینکه توانمندی بسیج عاملی برای زمین خوردن تروریست هایی چون داعش تبدیل شده است اذعان داشت: این افتخار برای ایران اسلامی است که تفکر بسیجی زمینه ای برای نجات مردم مسلمان عراق و سوریه شده است و باید به روح مطهر امام خمینی(ره) درود فراوان فرستاد که با یک پیش بینی و آینده نگری کامل توانست نیروی مقاومت بسیج را ایجاد کند که ما امروز کارآمدی ها آن را به خوبی درک می کنیم.
رحمانی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب وظیفه مسئولین کشور را امسال وارد شدن با رویکرد مدیریت جهادی دانسته اند و یکی از مسائلی که می تواند زمینه ساز تبدیل شدن عملکرد جهادی ما در همه حوزه ها باشد داشتن روحیه بسیجی است که مدیریت جهادی را رقم می زند.
وی در پایان گفت: امروز کشور معضلات زیادی در حوزه های فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی دارد و نیازمندیم برای نجات کشور و پیاده شدن منویات رهبری و پیشرفت کشور روحیه بسیجی داشته باشیم و با تفکر بسیجی کشور را اداره کنیم این رویکردی است که دشمن را به ترس و واهمه می کشاند.
انتهای پیام/۲۰۰۲/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان