۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین برنامه هسته ای ایران ابزاری برای فشار غربی ها علیه کشورمان/ گروه مذاکره کننده از حقوق اصلی ایران کوتاه نیاید
کد خبر: ۳۸۴۷۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم آوج و بویین زهرا در مجلس تصریح کرد:

برنامه هسته ای ایران ابزاری برای فشار غربی ها علیه کشورمان/ گروه مذاکره کننده از حقوق اصلی ایران کوتاه نیاید

روح الله عباسپور گفت: برنامه هسته ای ایران ابزاری برای فشار غربی ها علیه کشورمان شده است و گروه مذاکره کننده کشورمان از حقوق اصلی ایران در این دوره کوتاه نیاید.

برنامه هسته ای ایران ابزاری برای فشار غربی ها علیه کشورمان/ گروه مذاکره کننده از حقوق اصلی ایران کوتاه نیاید
روح الله عباسپور در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، در رابطه با انتشار قطعنامه ضد ایرانی حقوق بشر سازمان ملل اظهار داشت: این رویکرد سازمان ملل که همیشه با سیاسی کاری های خود حامی منافع غربی هاست مسئله جدیدی نیست.
وی افزود: رهبر انقلاب همیشه تاکید دارند آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند و در واقع این عملکرد غربی ها که هر چند مدت یک بار علیه کشورمان با بهانه های واهی به انتشار گزارش و قطعنامه می پردازند معنای این جمله رهبری را به خوبی برای ما تبیین می کند.
نماینده مردم آوج و بویین زهرا در مجلس با بیان اینکه برنامه هسته ای ایران ابزاری برای فشار غربی ها علیه کشورمان شده است اذعان داشت: در حال حاضر دشمن با طولانی کردن دوره مذاکرات در بخش شکستن تحریم ها طفره می رود و محورهای تحریم چون آمریکا و اتحادیه اروپا و شورای امنیت و کنکره آمریکا علیه کشورمان کارشکنی می کنند.
وی ابراز داشت: در حال حاضر در مذاکرات این موضوع مطرح است که شاید کشورمان با غربی ها در بحث هسته ای به توافق دست یابد و غربی ها متاسفانه قصد دارند تحرم ها را حفظ کنند و برای حفظ این تحریم ها متوسل به موضوع حقوق بشر و حمایت ایران از تروریست و وجود سلاح های مخرب شده اند.
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه غربی ها قصد دارند فقط تحریم های حوزه هسته ای را لغو کنند خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در قالب مذاکرات هسته ای تحریم هایی را به حوزه حقوق بشر و حمایت از تروریست ربط داده است که منظور آنها پشتیبانی از جبهه مقاومت، حزب الله لبنان و فلسطین و برخورد با زیاده خواهی های اسرائیل می باشد.
وی در ادامه اضافه کرد: غربی ها گروه تروریست های داعش که زاییده خود آنهاست و بلای جان همه مسلمانان جهان شده را مدنظر قرار نمی دهند و آنها را تروریست نمی دانند، آنها هر روز به بهانه ای به تجهیز داعشی ها روی آورده اند و در بوق و کرنا می کنند که ائتلاف ضد داعش تشکیل داده اند در صورتی که این مسئله شعاری بیش نیست.
عباسپور ادامه داد: عمده تحریم های تاثیرگذار کشورمان را در این مذاکرات وارد حوزه حقوق بشر و سلاح های مخرب کرده اند تا اهرمی برای اِعمال فشار و محدودیت روی کشورمان داشته باشند و بتوانند تحریم ها را حفظ کرده و هم محدودیت برای کشورمان ایجاد کنند تا در مقابل آنها کوتاه بیاییم.
وی در پایان تاکید کرد: گروه مذاکره کننده کشورمان نباید به دلیل اینکه قصدشان این است که همه تحریم ها لغو شود به دنبال کوتاه آمدن از منافع به حق خودمان باشند زیرا هدف اصلی دشمن همان کوتاه آمدن ایران از منافع اصلی و اساسی خود است.
انتهای پیام/۲۰۰۲/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان