۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین تکریم خانواده معظم شهیدان از تکالیف دینی و انقلابی ماست
کد خبر: ۳۸۳۴۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

پیام تسلیت سپاه صاحب الأمر(عج) ویژه درگذشت مادر شهید بابایی؛

تکریم خانواده معظم شهیدان از تکالیف دینی و انقلابی ماست

در پیام تسلیت سپاه حضرت صاحب الأمر(عج) به مناسبت درگذشت مادر شهید بابایی آمده است: تکریم خانواده معظم شهیدان از تکالیف دینی و انقلابی ماست که باید در این راستا محکم قدم برداریم.

تکریم خانواده معظم شهیدان از تکالیف دینی و انقلابی ماست

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین، سپاه حضرت صاحب الأمر (عج) استان قزوین به مناسبت درگذشت مادر بزرگوار شهید بابایی پیام تسلیتی را منتشر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایتها النّفس المطمئنّه ارجعی الی ربّک راضیه مرضیّه فادخلی فی عبادی و ادخلی جنّتی

مادران بلند همتی که از دامان پاکشان مردان غیور و جوانمرد پا به عرصه شهادت می نهند و به یقین در سرای آخرت مورد لطف و رحمت الهی قرار خواهند گرفت.

درگذشت مرحومه حاجیه خانم «فاطمه خوئینی» مادر مکرّمه سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی، موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

در ادامه این پیام تسلیت یادآور شده است: بی‌شک درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون سرخ دلاور مردانی چون شهید عباس بابایی، آن سرباز سرافراز امام (ره) که در دامن این مادر بزرگوار پرورش یافت و مظهر حق طلبی، آزادگی و رشادت در دوران مبارزات انقلابی و نمونه بارز استفاده از تعهد، تخصص، ولایت مداری و روحیه بسیجی در دوران مسئولیت دوران دفاع مقدس بود.

همچنین در این پیام تاکید شده: بی شک نقش ارزنده و بارز دلاور مردان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس هیچ گاه از خاطره ها پاک نخواهد شد، شهید بابایی و دیگر قهرمانان ارتش سرافراز ایران اسلامی برای همیشه به عنوان یک ستاره درخشان در آسمان انقلاب خواهند درخشید و فرزندان و همرزمان آنان در شرایط امروز کشور، ادامه دهنده راهشان و پاسدار اسلام و انقلاب خواهند بود که تکریم خانواده معظم شهیدان را از تکالیف دینی و انقلابی خود می دانند.

در پایان این پیام سپاه حضرت صاحب الأمر (عج) استان قزوین خاطرنشان می کند: ضمن عرض تسلیت و تعزیت به خانواده بزرگوار آن شهید عزیز و عموم مردم شهید پرور استان قزوین برای آن مرحومه از درگاه خداوند متعال علو درجات را مسألت نموده و آرزومند است روح پاک این سعیده جلیله با عصمت الله الکبری حضرت فاطمه زهرا (س) محشور گردد.

والسلام علی عباد الله الصّالحین.

سپاه حضرت صاحب الأمر (عج) استان قزوین

انتهای پیام/۲۰۰۲

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان