۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین نیاز ۵ هزار معلم در پایه نهم/ ساماندهی نیروی انسانی پایه نهم تا پایان اسفند ماه
کد خبر: ۳۸۳۴۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

زر افشان خبر داد:

نیاز ۵ هزار معلم در پایه نهم/ ساماندهی نیروی انسانی پایه نهم تا پایان اسفند ماه

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به تشکیل دوره اول متوسطه و برای تکمیل پایه نهم حدود ۵۰ هزار معلم نیاز است.

 نیاز ۵ هزار معلم در پایه نهم/ ساماندهی نیروی انسانی پایه نهم تا پایان اسفند ماه
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در خصوص تعداد معلمان مورد نیاز در پایه نهم و اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی آنان گفت: در سال تحصیلی آینده برای تکمیل پایه نهم حدود ۵۰ هزار معلم نیاز است.
وی ادامه داد: بخشی از این تعداد معلم اکنون در دوره اول متوسطه حاضر هستند، بخشی دیگر در دوره ابتدایی مشغول به فعالیت و تعدادی نیز در دوره دوم متوسطه و فنی و حرفه ای همکاری دارند، بنابراین طبیعی است که با استقرار پایه نهم این افراد به مسئولیت‌های قبل خود باز خواهند گشت.
زرافشان با درخواست از استانها، تصریح کرد: تا پایان اسفند ماه کار ساماندهی نیروی انسانی پایه نهم را کامل کنند و دقت داشته باشند که کدام معلم با چه تحصیلاتی و در کدام منطقه جغرافیایی قرار است در پایه نهم تدریس کند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: سال آینده ورودی جدیدی به دوره دوم متوسطه را نخواهیم داشت یعنی یک پایه از دوره دوم متوسطه که پایه اول متوسطه فعلی است خالی می‌ماند و در آنجا تقریبا همین تعداد نیرو اضافه خواهد آمد و این نیروی اضافه بخشی از نیروهایی هستند که بازنشسته خواهند شد و بخشی دیگر در دوره دوم متوسطه و دوره اول متوسطه همکاری خواهند کرد تا بتوان کمبود نیروی انسانی را جبران نمود.
منبع: باشگاه خبرنگاران انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان