۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین پرسنل نیروی انتظامی با امام جمعه موقت قزوین دیدار کردند
کد خبر: ۳۸۳۰۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

پرسنل نیروی انتظامی با امام جمعه موقت قزوین دیدار کردند

جمعی از اعضای پرسنل نیروی انتظامی شرکت کننده در کلاسهای عقیدتی با امام جمعه موقت قزوین دیدار کردند.

پرسنل نیروی انتظامی با امام جمعه موقت قزوین دیدار کردند
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، حجت الاسلام محمد حسن باریک بین امام جمعه موقت قزوین ضمن قدردانی از تلاشهای ارزشمند فرماندهی وپ رسنل نیروی انتظامی در دهه اول محرم در استان گفت: خوشبختانه پرسنل نیروی انتظامی استان به همراه فرماندهی محترم  به خوبی زمینه مراسم عزاداری را در مساجد و حسینیه ها تامین کردند.
وی با تاکید بر الگو گرفتن از سیره و روش ائمه معصومین در کلام و گفتار آنها خاطرنشان کرد: کلام، بیانات و گفتار ائمه معصومین باعث حیات دل انسان و نورانی شدن دلهای انسانها می شود که باید ما مسئولین وکارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش نماییم سیره و روش این بزرگان و ائمه معصومین را در زندگی روزانه خود قرار دهیم.
حجت الاسلام باریک بین تصریح کرد:ائمه اطهار به عنوان الگوی کامل برای همه انسانها و راهنمای ما در تمام امور است هستند.
وبا اشاره به نامه ای از حضرت علی (ع) به کارگزاران حکومت اسلامی بیان داشت: حضرت علی (ع) خطاب به کارگزاران حکومت اسلامی بیان می دارد که باید در برابرمردم تعامل ومنصف باشیم.
 یعنی اینکه انسان اگر موضوعی را برای خود پسندید باید برای دیگران هم بپسندد و بالعکس که این باید الگو و راهنمای همه مسئولین قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: امروز ما در کشور سرچشمه های لایزال الهی و معارف دینی و اخلاق اسلامی را در اختیار خود داریم و باید بیشتر با این احکام و معارف دینی آشنا باشیم.
باریک بین اظهارداشت: ویژگی دیگر در این نامه آمده است که باید در مرحله بعدی یک کارگزار حکومتی باید صبور باشد و پرسنل نیروی انتظامی باید علاوه بر ماموریت هایی که برایشان تعیین می شود در برخورد با مردم و مراجعین صبور باشند.
وی تصریح کرد:نیروی انتظامی در جایگاه بسیار مهمی قرار دارد که اموال مردم در اختیارشان است.
در ابتدای این دیدار سرهنگ افشار معاون تربیت واموزش نیروی انتظامی استان در خصوص برگزاری کلاسهای عقیدتی و بصیرتی برای پرسنل نیروی انتظامی بیان داشت: این کلاسها با حضور روحانیون و اساتید حوزه علمیه تشکیل می شود که در زمینه های بصیرتی، سیاسی، دینی و غیره تشکیل شده که خوشبختانه مورد استقبال پرسنل نیروی انتظامی قرار گرفته است.
منبع: روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان