۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل و مناطق آموزش و پرورش قزوین برگزار شد
کد خبر: ۳۸۲۷۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل و مناطق آموزش و پرورش قزوین برگزار شد

اولین جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل و مناطق آموزش و پرورش استان قزوین از طریق تلویزیون اینترنتی برگزار شد.

جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل و مناطق آموزش و پرورش قزوین برگزار شد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، خدایاری رییس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اهداف اطلاع رسانی و روابط عمومی اظهار کرد: جلسه شورای معاونین اداره کل و مناطق آموزش و پرورش استان قزوین به صورت همزمان در روز شنبه ۲۴ آبان ماه در کل استان برگزار شد و مدیرکل آموزش و پرورش استان از طریق تلویزیون اینترنتی پیام خود را برای مناطق استان بیان کرد.
وی افزود: در این برنامه، شورای معاونین کلیه مناطق آموزش و پرورش استان با فعال کردن سامانه تلویزیون اینترنتی در منطقه خود پیام مدیرکل آموزش و پرورش و برنامه های شورای معاونین اداره کل استان را رؤیت نمودند.
وی با اشاره به استقبال فرهنگیان و کارشناسان از سامانه تلویزیون اینترنتی افزود: این سامانه با هدف اطلاع رسانی از فعالیت های آموزش و پرورش مناطق، نواحی و مدارس استان، راه اندازی گردیده است و در همین راستا این تلویزیون در دو بخش آموزشی و خبری و پخش زنده جلسات استان می باشد و قابلیت پخش فیلم های ارائه شده از سوی مناطق را در بخش های مختلف نیز دارد.
خدایاری ادامه داد: تاکنون دو برنامه شامل نشست مطبوعاتی مدیرکل و نیز شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان از طریق این سامانه پخش شده است که البته سعی بر توسعه قابلیت ها و کیفی بخشی به آن را داریم.
رییس اداره روابط عمومی خاطر نشان کرد: این طرح گامی در فضای سایبری و مجازی است که بتوانیم از ظرفیت موجود به خوبی استفاده نماییم.
لذا استفاده از تکنولوژی این سامانه بستری مناسب برای بازتاب اخبار و رویدادهای آموزش و پرورش استان می باشد.
این مقام مسئول تصریح کرد: از همکاران درخواست می شود با مراجعه به بخش تلویزیون اینترنتی در پورتال آموزش وپرورش با ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود ما را در این مسیر یاری نمایند.
با عنایت به راه اندازی این سامانه به یاری خداوند در آینده نزدیک شبکه اجتماعی فرهنگیان استان را با هدف مشارکت و ایجاد تعامل در خصوص برنامه های آموزش و پرورش راه اندازی و افتتاح خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در راه اندازی سامانه تلویزیون اینترنتی و شبکه اجتماعی فرهنگیان استان قزوین، کارکنان مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین نیز با زحمات خود توانستند این کار را به انجام برسانند.
منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان