۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین معرفی راننده نمونه هفته دوم آبان سال جاری
کد خبر: ۳۸۲۰۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبرداد:

معرفی راننده نمونه هفته دوم آبان سال جاری

کاشی پزها گفت: راننده نمونه هفته دوم آبان ماه سال جاری سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین انتخاب شد.

معرفی راننده نمونه هفته دوم آبان سال جاری
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: راننده نمونه هفته دوم آبان ماه سال جاری سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین انتخاب شد.
مصطفی کاشی پزها افزود: براساس دستورالعملی که از سوی اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور به سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ابلاغ شده است، تاکسیرانان نمونه به صورت هفتگی انتخاب شده و معرفی می شوند.
وی اضافه کرد: براین اساس وقتی یک تاکسیران چندبار در نظرسنجی‌های داخل استان به عنوان تاکسیران نمونه انتخاب شد به اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور نیز معرفی می شود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: این اتحادیه برخی از معیارها و شاخص ها را برای معرفی تاکسیرانان نمونه از سراسر کشور در نظر گرفته که هریک از رانندگان که این معیارها را مدنظر قرار دهند، توسط سازمان تاکسیرانی به اتحادیه معرفی می شوند.
کاشی پزها عنوان کرد: تاکسیرانان منتخب از نظر حسن شهرت و تاثیرگذاری به اطرافیان به ویژه سایر تاکسیرانان و شهروندان به عنوان یک الگو مورد تأیید باشند.
وی تصریح کرد: تاکسیرانان نمونه در شورای اداری سازمان تاکسیرانی، شورای اسلامی شهر، نمازجمعه و سایر مقامات شهری مورد تقدیر قرار می گیرند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: همچنین تاکسیرانان نمونه در نشریات محلی استان معرفی می شوند تا الگویی برای دیگر تاکسیرانان فعال در ناوگان تاکسیرانی شهرداری قزوین به شمار روند.
کاشی پزها بیان کرد: براین اساس آقای مختار افخمی با بیش از 42سال سابقه فعالیت در ناوگان تاکسیرانی به عنوان راننده نمونه هفته دوم آبان ماه سال جاری انتخاب شد.
وی اظهار کرد افخمی از قبل از سال1351 در سازمان تاکسیرانی فعال بوده و بیش از 42سال به شهروندان قزوینی خدمات ارائه داده است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین افزود: به دلیل سابقه فعالیت بالا، انجام صحیح وظایف و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان آقای افخمی از سوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین به عنوان تاکسیران نمونه انتخاب شده است.
کاشی پزها اضافه کرد: آقای افخمی در حال حاضر در خط ویژه ولیصر-میدان آزادی فعالیت می کند.
وی یادآور شد: شهروندان قزوینی می توانند نظرات خود در مورد تاکسیران نمونه را از طریق شماره تلفن33848 داخلی 119 و120 وهمچنین شماره پیامی 30008464 به روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارائه دهند.
منبع: روابط عمومی تاکسیرانی قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان