۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین پرسش مهر راهکار مناسب و عملی ارائه می کند
کد خبر: ۳۸۱۹۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

پرسش مهر راهکار مناسب و عملی ارائه می کند

سالار قاسمی گفت: پرسش مهر فرصتی است تا با گردآوری همه ایده ها و اندیشه ها و با بهره مندی از ابتکارات و خلاقیت ها، راهکار مناسب و عملی ارائه شود.

پرسش مهر راهکار مناسب و عملی ارائه می کند
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به مسابقات پرسش مهر 15 گفت: همانند سنوات دو دهه گذشته امسال نیز سال تحصیلی جدید با پرسش مهر ریاست محترم جمهوری آغاز شده است.
با توجه به موضوع «کمبود آب» در کشور که به عنوان جدی ترین بحران زیست محیطی جهان نیز مطرح است، امسال از سوی رییس جمهور محبوب دولت محترم تدبیر و امید، سوال پرسش مهر این چنین عنوان شد: «عزیزانم، ایران ما با مشکل جدی کمبود آب روبروست.
هر کدام از ما چگونه از آب های ایران می توانیم بهتر نگهداری و استفاده کنیم؟» سالار قاسمی افزود: رسالت آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین و مهمترین دستگاه آموزشی و فرهنگی کشور این است که یک همگرایی در جامعه به وجود آورد و با استفاده از ظرفیت ها می توان در تحقق اهداف دولت محترم تدبیر و امید در راستای مقابله با بحران کم آبی گام های اساسی و شایسته برداشت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: پرسش مهر فرصتی است تا با گردآوری همه ایده ها و اندیشه ها و با بهره مندی از ابتکارات و خلاقیت ها، راهکار مناسب و عملی ارائه گردد.
امسال نیز آموزش و پرورش استان قزوین همگام با سراسر کشور، با توجیه عوامل مرتبط در این خصوص اقدام نموده است.
قاسمی تصریح کرد: ضوابط و شرایط برگزاری مسابقه پرسش مهر طی نامه ای به اطلاع دانش آموزان و فرهنگیان استان رسانده شده است و این مسابقه کلیه دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه (دوره اول و دوم)، معلمان و دانشجو معلمان را شامل می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: عناوین رشته های مسابقه شامل10 رشته از قبیل طراحی پوستر، نقاشی، کاریکاتور، عکس، مقاله پژوهشی، شعر، داستان کوتاه، فیلم کوتاه، وبلاگ، سرود همگانی و نمایشنامه نویسی می باشد و انتظار می رود کلیه نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان و مدارس در خصوص برگزاری هر چه مطلوب تر و باشکوه تر این مسابقات در زمان مقتصی اقدام لازم را بعمل آورند.
لازم به ذکر است کلیه آثار تا 10 دی ماه 93 توسط مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان جمع آوری و تا 15 دی ماه به استان ارسال می گردد.
مرحله نهایی مسابقات نیز تا پایان بهمن ماه برگزار خواهد شد.
منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان