۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین ایالات متحده در صدد جلب رضایت لابی صهیونیسم عمل می‌کند/ تلاش‌های "جان کری" در چه راستایی است؟
کد خبر: ۳۷۹۶۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

هانی زاده:

ایالات متحده در صدد جلب رضایت لابی صهیونیسم عمل می‌کند/ تلاش‌های "جان کری" در چه راستایی است؟

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: وزیر خارجه آمریکا سعی می‌کند رضایت لابی صهیونیست را در آستانه برگزاری انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا را جلب کند.

ایالات متحده در صدد جلب رضایت لابی صهیونیسم عمل می‌کند/ تلاش‌های "جان کری" در چه راستایی است؟
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین‏، حسن هانی‌زاده در واکنش به سخنان اخیر "جان‌کری" و تفاوت بارز آن با مذاکرات گذشته مسئله هسته‌ای ایران، گفت: وزیر خارجه آمریکا سعی می‌کند رضایت لابی صهیونیست را در آستانه برگزاری انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا را جلب کند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه جان‌کری به خوبی می‌داند که ایران همه مسیرهای شفاف سازی را طی کرده و در حال حاضر توپ در زمین کشورهای 1+5 است، لذا جمهوری اسلامی ایران در طول مذاکرات یک سال گذشته ثابت کرده که خواهان حل موضوع هسته‌ای از طریق گفتگو است.
این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: سفر هیات‌های بازرسی آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای به تهران و گزارشهایی که ارائه شده نشانگر این است که جمهوری اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی خواهان فعالیت‌های پنهانی نیست و همه فعالیت‌های کشورمان زیر نظر آژانس است.
هانی‌زاده اظهار داشت: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران پروتکل ان پی تی را امضا کرده و هیچ گونه بهانه جویی‌هایی برای سایر کشورهای 1+5 وجود ندارد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به دور جدیدی از مذاکرات میان ایران و 1+5، جان‌کری سعی کرده فضای مذاکرات را تیره کند.
منبع: باشگاه خبرنگاران انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان