۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین عملکرد ادارات محیط زیست شهرستان های استان قزوین مورد ارزیابی قرار گرفت
کد خبر: ۳۷۷۸۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

عملکرد ادارات محیط زیست شهرستان های استان قزوین مورد ارزیابی قرار گرفت

تیم بازرسی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین ،عملکرد ادارات محیط زیست شهرستانهای استان قزوین را در ۶ ماهه اول سال۹۳ مورد ارزیابی قرار داد .

عملکرد ادارات محیط زیست شهرستان های استان قزوین مورد ارزیابی قرار گرفت
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، صدر الدین علیپور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت : فرآیند بازرسی و مدیریت عملکرد ، یکی از با اهمیت ترین جریاناتی است که هر سازمان و اداره برای تضمین بقا وارائه خد مت بهتر و موثرتربه آن احتیاج دارد .
این فرایند به عنوان یک بازخورد ،ضمن ایجاد هوشیاری در مدیران ،به صحت و سلامت جریان عملیات و فعالیتها کمک قابل توجهی می نماید وی ادامه داد: در این مرحله از بازرسی برای اینکه ارزیابی عملکرد از استحکام و مطلوبیت مضاعفی برخوردار باشد اقدام به تشکیل یک تیم 5 نفره از حوزه های مختلف تخصصی کاری در اداره کل نموده که با استفاده از مهارتها و توانائیهای افراد در سطوح مختلف می توان به غنای کار افزود که ملاک و مبنای عمل تیم بازرسی شاخص ها و دستور العمل های ابلاغی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست واداره کل به ادارات تابعه می باشد.
لازم به ذکر است ، بازرسی وارزیابی عملکرد ادارات تابعه از سوم آبان ماه آغاز و تا پایان بیست و هشتم آبان ماه ادامه و با جمع بندی کامل و ارائه گزارش به پایان می رسد منبع: روابط عمومی اداره محیط زیست قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان