۰۳/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۲ شنبه

صبح قزوین بهره مندی تاکسیرانان از خدمات درمانگاه باب الحوائج با ۵۰درصد تخفیف
کد خبر: ۳۷۷۵۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد:

بهره مندی تاکسیرانان از خدمات درمانگاه باب الحوائج با ۵۰درصد تخفیف

مدیرکل تاکسیرانی قزوین گفت: براساس قراردادی که سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با درمانگاه باب الحوائج منعقد کرده است، تاکسیرانان می توانند از خدمات درمانی این درمانگاه با ۵۰درصد تخفیف بهره مند شوند.

 بهره مندی تاکسیرانان از خدمات درمانگاه باب الحوائج با ۵۰درصد تخفیف
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: براساس قراردادی که سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با درمانگاه باب الحوائج منعقد کرده است، تاکسیرانان می توانند از خدمات درمانی این درمانگاه با 50درصد تخفیف بهره مند شوند.
به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، مصطفی کاشی پزها افزود: یکی از موضوعاتی که مورد توجه جدی مسئولان سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین قرار دارد، وضعیت سلامت جسمانی تاکسیرانان و خانواده آنان است.
وی افزود: اگر شرایطی فراهم شود که در صورت بروز بیماری در تاکسیرانان و یا خانواده آنان خدمات درمانی با هزینه کمتری برای آنان فراهم شود قطع یقین تاثیر زیادی در ارائه خدمات آنان به شهروندان دارد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اضافه کرد: براین اساس سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با درمانگاه باب الحوائج قراردادی منعقد کرده که طبق آن تاکسیرانان می توانند با ارائه دفترچه تاکسیرانی خود از خدمات درمانی این درمانگاه با50درصد تخفیف بهره مند شوند.
کاشی پزها با اشاره به خدماتی که در این درمانگاه ارائه می شود، خاطرنشان کرد: ویزیت، تغذیه، دیابت، تزریق و پانسمان، جراحی سرپایی، بخیه، نوارقلب و رژیم غذایی از جمله خدماتی است که در این درمانگاه ارائه می شود و تاکسیرانان می توانند در صورت نیاز به این خدمات به درمانگاه باب الحوائج مراجعه کنند.
وی یادآور شد: درمانگاه باب الحوائج در سه راه خیام، کوچه چلوکبابی یاس، پلاک 249 واقع شده است.
منبع: روابط عمومی تاکسیرانی قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان