۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین محل تشکیل جلسات حلقه‌های صالحین به نمازخانه سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین انتقال یافت
کد خبر: ۳۷۶۶۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبرداد:

محل تشکیل جلسات حلقه‌های صالحین به نمازخانه سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین انتقال یافت

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: محل تشکیل جلسات حلقه های صالحین به نمازخانه سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین انتقال یافت.

محل تشکیل جلسات حلقه‌های صالحین به نمازخانه سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین انتقال یافت
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، مصطفی کاشی پزها گفت: یکی از فعالیت هایی که در سال های اخیر برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در سطح کشور آغاز شده تشکیل حلقه های صالحین است.
وی اضافه کرد: تشکل ها و دستگاه های اجرایی هر یک به سهم خود در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اقدام به تشکیل حلقه های صالحین در مجموعه خود کرده اند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: سازمان تاکسیرانی قزوین نیز خود را از این امر مستثنی ندانسته و اقدام به راه اندازی حلقه های صالحین بین پرسنل و رانندگان این سازمان کرده است.
کاشی پزها عنوان کرد: سازمان تاکسیرانی در این راستا اقدام به تشکیل یک حلقه صالحین باحضور پرسنل سازمان و دو حلقه صالحین با حضور رانندگان خودروهای تحت نظارت این سازمان کرده است.
وی با اشاره به انتقال محل برگزاری جلسات حلقه های صالحین سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین به نمازخانه این سازمان تصریح کرد: این دوره از جلسات حلقه های صالحین به این صورت مدیریت می شود که در هرجلسه یکی از اعضای حلقه پیرامون یکی از مسائل روز صحبت می کند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با بیان این که تاکسیرانان استقبال زیادی از تشکیل حلقه های صالحین و فعالیت در این حلقه ها کرده اند، خاطرنشان کرد: تاکسیرانان به دلیل علاقه ای که برای حضور در این جلسات دارند از وقت شخصی خود برای حضور در این جلسات استفاده می کنند که قابل قدردانی است.
کاشی پزها اظهار کرد: این درحالی است که اگر همین تاکسیرانان این زمان را در سطح شهر به جابجایی مسافر مشغول شوند قطع یقین از الحاظ اقتصادی برای آنان باصرفه تر است.
وی یادآور شد: در این جلسات تاکسیرانان با مسائل روز آشنایی بیشتری پیدا کرده و با آگاهی بیشتری با مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برخورد می کنند.
منبع: روابط عمومی تاکسیرانی قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان