۰۲/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۸ دوشنبه

صبح قزوین حفاظت از ۴۶۶ صندوق رای بر عهده سپاه استان است
کد خبر: ۳۶۸۶۷۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۱۵ ساعت: ۱۶:۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین:

حفاظت از ۴۶۶ صندوق رای بر عهده سپاه استان است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: مجموعه سپاه پاسداران استان به تقاضای کمک فراجای استان، حفاظت از ۴۶۶ صندوق رای بر عهده سپاه است.

حفاظت از ۴۶۶ صندوق رای بر عهده سپاه استان است
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، سردار رستمعلی رفیعی آتانی عصر امروز در میز رسانه ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: خدا را شاکریم که انقلاب و جمهوری اسلامی ایران با مردم خودش صادق است، ما در یک بستر و ظرفیت قانونی کمتر از 50 روز باید رئیس جمهور خود را انتخاب می‌کردیم و آن در موعد مقرر خود انجام شد.
 
وی افزود: طی این مدت تمام دست‌اندرکاران و بدنه مردمی پای کار آمده و بستر را برای حضور پرشور مردم در دور اول و دوم انتخابات فراهم کردند.
 
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: امروز مانند هفته گذشته در راس ساعت 8 صبح همه صندوق‌ها به شعب رسید و مجموعه سپاه پاسداران استان به تقاضای کمک فراجای استان، حفاظت از 466 صندوق رای بر عهده سپاه است.
 
وی با بیان اینکه آرای مردم حق‌‌الناس است، ادامه داد: ماموریت ما حفاظت از آرای مردم است و به قدری در تکلیف خود جدی هستیم که جان را پای آن می‌گذاریم.
 
رفیعی آتانی بیان کرد: امروز مردم ایران تمام‌کننده انتخابات هستند، همه دست‌اندرکاران نظام پای کار آمده‌اند تا مشارکت حداکثری که مورد تاکید نظام و رهبری است اتفاق بیافتد، چراکه حضور حداکثری مردم مایه آبروی نظام و موجب استحکام آن در دست‌اندازی دشمنان خواهد بود.
 
وی ادامه داد: انتخاب اصلح در منظر تحلیل مردم معلوم است، آن کسی که به مبانی انقلاب اسلامی و مردم نزدیک باشد و مردم را قبول داشته و به دنبال رفع گره اقتصادی کشور باشد، اصلح است.
 
فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به اینکه سپاه پاسداران مانند همیشه دولت برآمده از آرای مردمی را کمک خواهد کرد، گفت: باید خدمت بی‌منت به مردم فرهنگ رایج کشور شود، ما باید برای خدمت به مردم حریص باشیم و بدویم، نه برای چنگ زدن به زندگی مردم.
 
انتهای خبر/2001
.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان