۰۲/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۸ دوشنبه

صبح قزوین امنیت کامل در حوزه انتخابیه طارم برقرار است
کد خبر: ۳۶۸۶۶۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۱۵ ساعت: ۱۵:۷ ↗ لینک کوتاه

دادستان عمومی و انقلاب قزوین:

امنیت کامل در حوزه انتخابیه طارم برقرار است

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: تاکنون پرونده تخلف انتخاباتی نداشتیم، تنها مورد یک اختلاف و درگیری در یکی از روستاهای طارم میان هواداران نامزدها رخ داد که با دخالت همکاران در حوزه امنیت همه چیز به خیر و خوشی به پایان رسید

امنیت کامل در حوزه انتخابیه طارم برقرار است
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، حسین رجبی ظهر امروز جمعه 15 تیرماه، در میز رسانه ستاد انتخابات استان قزوین اظهارکرد: مردم همیشه پای صحنه انقلاب بوده و در لحظات حساس حامی نظام و انقلاب بوده و هستند.
 
وی افزود: تا به این ساعت حضور مردم قزوین نسبت به دوره قبل بهتر و پرشورتر بوده است، به رای اولی‌ها و جوانان که دل در گرو این کشور داشته و دارند توصیه می‌کنم که به پای صندوق رأی بیایند و با اثرگذاری خود در مسیر اعتلای سیاسی کشور قدم بردارند.
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین بیان کرد: تاکنون پرونده تخلف انتخاباتی نداشتیم، تنها مورد یک اختلاف و درگیری در یکی از روستاهای طارم میان هواداران نامزدها رخ داد که با دخالت همکاران در حوزه امنیت، همه چیز به خیر و خوشی به پایان رسید.
 
وی ادامه داد: طبق قانون انتخابات، عکس و فیلم گرفتن در شعب رای ممنوع است، لذا از هم‌استانی‌ها می‌خواهم به قانون احترام گذاشته و از قانون تخطی نکنند.
 
رجبی با اشاره به ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی برای مدیران دولتی بیان کرد: در حوزه انتخابات اگر مسئول دولتی به صورت مستقیم در اجرای انتخابات نقش داشته باشد، حق تبلیغ را ندارند، اما کسانی که به صورت مستقیم ارتباطی ندارند، در ساعت اداری ممنوع و در ساعت غیراداری می‌توانند فعالیت کنند.
 
وی افزود: تا کنون چند مدیر استانی به دلیل فعالیت‌های انتخاباتی تذکر گرفته و برای چند نفر نیز پرونده تشکیل شده است.
 
دادستان استان قزوین اظهار کرد: همچنین مدیران ستاد نامزدهای انتخاباتی در استان چهار شکواییه علیه یکدیگر در مرجع قضائی ثبت کردند که به صورت ویژه درحال رسیدگی است.
 
وی تاکید کرد: این شکواییه‌ها از سوی ستادهای انتخاباتی با موضوع فضای مجازی و حقیقی بوده است.
 
رجبی اظهار کرد: چند مدیر دیگر دولتی نیز از سوی دادستانی تذکر شفاهی دریافت کردند و خوشبختانه تا الان تخلفی در صندوق‌های اخذ رای مشاهده نشده است و مسئولان نسبت به مقررات قانونی پایبند هستند.
 
دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان گفت: براساس متن صریح قانون خرید و فروش رای جرم محرز بوده و در صورت مشاهده، آرا باطل خواهد شد، خوشبختانه چتر اطلاعاتی مجموعه استان فوق‌العاده قوی است و اجازه هیچگونه تعرضی به حقوق دیگران را نخواهیم داد.
 
انتهای خبر/2001
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان