۰۲/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۸ دوشنبه

صبح قزوین حضور مردم در انتخابات مولفه قدرت و اقتدار کشور است
کد خبر: ۳۶۸۶۵۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۱۳ ساعت: ۰:۱۸ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

حضور مردم در انتخابات مولفه قدرت و اقتدار کشور است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: امروز اقتدار کشورمان، مولفه قدرت که دنیا روی آن محاسبه کرده است حضور مردم است.

حضور مردم در انتخابات مولفه قدرت و اقتدار کشور است
سردار رستمعلی رفیعی آتانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ در خصوص نقش بانوان در انتخابات اظهار کرد: بیش از نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند اما نقش آن‌ها در یوم‌الله‌ها و مناسک انقلاب اسلامی بویژه در جاهایی که عاطفه و احساس است بی‌استثنا و بی‌جایگزین است.
 
وی ادامه داد: بانوان ما با آن ظرفیت و توانی که خداوند متعال در وجودشان قرار داده است می‌توانند در این روزها نقش‌آفرین باشند برای اجماع عاطفه مردم و برای شکل‌گیری آن و تشکیل دریای عاطفه مردم بانوان همیشه در خط اول قرار دارند.
 
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: در روزهای آغازین انقلاب که امام خمینی (ره) مراجعات فراوانی در بیت خودشان داشتند در یکی از دیدارها که با زنان بود امام فرمودند اگر زن شجاع را از جامعه بگیرند آن مردم به انحطاط کشیده می‌شوند.
 
رفیعی آتانی با بیان اینکه نقش بانوان بی‌استثنا و جایگزین است اذعان کرد: کسی نمی‌تواند جای بانوان را در این برهه‌های حساس بگیرد، بروید سراغ مردم و با محبت و استدلال به مشارکت حداکثری دعوت کنید.
 
این مقام مسئول اضافه کرد: امروز اقتدار کشورمان، مولفه قدرت که دنیا روی آن محاسبه کرده است حضور مردم است.
 
وی با بیان اینکه در ۴۶ سال گذشته با حضور مردم‌مان حتی در سخت‌ترین حوادث همچون جنگ را از سرمان رد کردیم اذعان کرد: امروز هم با حضور حداکثری می‌توانیم مولفه قدرت را به رخ بکشیم.
 
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: قسمت دوم بعد از مشارکت، انتخاب اصلح است آن را با شاخصه‌هایی که مقام معظم رهبری برشماری کردند که قابل اندازه‌گیری و محسوس هم است معیار قرار دهیم.
 
رفیعی آتانی ادامه داد: پرکار بودن، با برنامه بودن،میدان دیده و همه این‌ها منوط به اعتقاد به مبانی انقلاب اسلامی و معتقد به شخص ولایت فقیه باشد که اگر چنین نباشد یا زاویه‌ای داشته باشد زمانی که روی کار بیایید نمی‌تواند این آرمان انقلاب راصیانت و مدیریت کند چون این ارکان بر اساس این مبانی شکل گرفته است.

این مقام مسئول تاکید کردیم: این شاخصه‌ها را بگوییم و مطمئن باشید هر کدام از این دو شخصیت از صندوق آرا بیرون بیاید رئیس جمهور است و بعد از تنفیذ رهبری رییس‌جمهور مستقر خواهد شد و سپاه مثل بقیه ارکان نظام همانند دوره‌های قبلی او را کمک خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه بسیج سازندگی، قرارگاه خاتم الانبیا دو بال جهادی بی‌منت سپاه برای خدمت به دولت‌هاست تصریح کرد: به فرموده رهبری بعضی دولت‌ها از این ظرفیت استفاده کردند یا کم بهره بردند و بعضی بیشتر. دولت سید ابراهیم شهیدمان از این ظرفیت برای کمک به محرومین حداکثر استفاده را برد.
 
وی اذعان کرد: ما همچنان در خدمت مردم و همراه مردم مطالبه‌گر خواهیم بود.
 
فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: کلمه دولت سوم روحانی را بکار نمی‌بریم و درست نمی‌دانیم. هر کس که به میدان آمد حضرت آقا به خوبی تعبیر کردند فرمودند اطرافیانتان را طوری انتخاب کنید که ما را دشمن شاد نکند معتقد به مبانی انقلاب اسلامی باشد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: هر عزیزی که روی کار آمد تنها نیست و دولت تشکیل خواهد داد مشاوران و معاونینی را انتخاب خواهد کرد حلقه‌ای را انتخاب کنند که این حلقه معتقد به مبانی و خدمت دینی به مردم و معتقد به نقش حقیقی مردم باشد نه برای انتخابات بیاید و بعدش مردم را فراموش کند.
 
انتهای خبر/ ۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان