۰۲/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۸ دوشنبه

صبح قزوین ادامه راه خدمت شهید رئیسی به نفع ملت است
کد خبر: ۳۶۸۶۵۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۱۳ ساعت: ۱۴:۲۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

ادامه راه خدمت شهید رئیسی به نفع ملت است

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این اقدامات شهید رئیسی باید تدوام یابد، گفت: آیا کسانی که قبلاً اختیارات داشته‌اند تضمین می‌دهند که این اقدامات شهید رئیسی ادامه خواهد داشت یا خیر؟ تجربه نشان داده با روی کار آمدن برخی‌ها این پروژه‌ها با شعارهای واهی کنار رفته و تعطیل می‌شود.

ادامه راه خدمت شهید رئیسی به نفع ملت است
فاطمه محمدبیگی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ با اشاره به انتخابات دور دوم انتخابات اظهار کرد: باید قبول کنیم که این خود ما هستیم که سرنوشتمان را تعیین می‌کنیم و اگر ما در این امر مهم دخالت نکنیم دیگران برای ما تعیین‌تکلیف خواهند کرد.
 
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دهه ۹۰ تجربه تلخی داشتیم، تصریح کرد: از بی‌تدبیری‌ها، بی‌مدیریتی‌ها، شورش‌های بنزینی، خبر نداشتن از تورم برخی اقلام اساسی، بی‌عملی در حوزه ساخت مسکن، از ترک فعل‌ها، از فسادها مردم ناراحت و دلخور هستند.
 
محمدبیگی اضافه کرد: اما برخلاف آن سال‌ها، مردم به شهید رئیسی رای دادند و اتفاقات خوبی رقم خورد و حالا زمانی است که باید کسی را انتخاب کنیم که این راه را ادامه دهد.
 
این مسئول ادامه داد: تواضع و مردم‌داری، خوش‌زبانی، دل‌سوزی، خستگی‌ناپذیری، روحیه جهادی، اعتقاد به مبانی اسلام و انقلاب و رهبری از ویژگی‌های بارز رئیس جمهور شهید بود که باید برای ادامه راه در انتخاب فرد بعدی مد نظر همگان قرار گیرد.
 
وی با بیان اینکه همه باید به کارنامه خوب شهید رئیسی بپردازیم، اذعان کرد: در ۳۳ ماه چند برابر شدن وام ازدواج، حقوق سربازان، سه برابر شدن حقوق دستیاران پزشکی، دو سه برابر شدن صندوق وام دانشجویی، تخصیص خوابگاه متاهلی با درصد بالا برای اولین بار، ایجاد و راه‌اندازی شبکه خوابگاه‌های دانشجویی گوشه‌ای از اقدامات رئیس جمهور فقید ما بود.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بحث قانون جوانی جمعیت ۵۰ درصد این قانون در دولت شهید رئیسی اجرایی شد، ۷۰ هزار مادر در این دوره خودرو گرفتند، ۷۰ هزار مادر و پدر صاحب زمین رایگان شدند.
 
محمدبیگی تاکید کرد: در همین دولت ۱۳۰ روستا که دچار بحران آب بودند آب‌رسانی شد و ۱۰۰ روستا در جهاد گازرسانی صاحب گاز شهری شدند،‌ افتتاح ۳۳ پروژه درمانگاهی در خود استان قزوین، ۲ برابر شدن تخت‌های درمانی که همچنان نیز در حال ادامه است، در این مدت کم مدیریت این رئیس جمهور انتخابی مردم اجرایی شد.
 
این مسئول ادامه داد: ۸۰ پروژه عمرانی در استان که در حال ساخت و بازسازی است، نزدیک به ۳ هزار پروژه عمرانی در کشور در حال تکمیل و افتتاح است و اضافه شدن ۱۸ هزار تخت درمانی در کشور که از اقدامات فاخر رئیس‌جمهور فقید کشورمان است.
 
وی درباره اقدامات دولت سیزدهم در بحث فناوری عنوان کرد: در بسیاری از  مناطق شهری و روستایی مشکل آنتن‌دهی و پوشش ضعیف اینترنت داشتیم و شبکه مخابراتی ضعیف بود و فیبر نوری نداشتیم فقط در استان قزوین ۱۰۲ ایستگاه فیبرنوری بنا نهاده شد. و اولین ایستگاه در روستا در استان قزوین در حال بهره‌وری است و در شبکه شهری ۲۰ درصد صاحب فیبر نوری شده است.
 
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این اقدامات شهید رئیسی باید تدوام یابد، تصریح کرد: آیا کسانی که قبلاً اختیارات داشته‌اند تضمین می‌دهند که این اقدامات شهید رئیسی ادامه خواهد داشت یا خیر؟ تجربه نشان داده با روی کار آمدن برخی‌ها این پروژه‌ها با شعارهای واهی کنار رفته و تعطیل می‌شود.
 
محمدبیگی عنوان کرد: ما نگران هستیم و مردم مسئول هستند کسی را انتخاب کنند که راه این شهید خدوم ادامه یابد. مهم است که کسی سرکار بیایید که پروژه‌های شهید رئیسی را تکمیل کند.
 
این مسئول ادامه داد: کسانی که خودشان در جبهه دوگانه‌سازی فعالند، در مسیر گسل‌های اجتماعی رای جمع می‌کنند، یا لجوج خواندن، اتهام زدن، طالبانی خواندن انقلابی‌های دنبال جمع‌آوری رای هستند آیا این افراد قابل اعتماد هستند.
 
وی اظهار کرد: کسانی که وقتی سرکار بودند و اختیار داشتند و گفتند که مسکن ساختن مزخرف است آیا می‌توانند کمبود ۸ میلیون مسکن را جبران کنند. خطرناک است که روی این دو قطبی‌ها خانه امیدمان را بسازیم.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان