۰۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۷ یکشنبه

صبح قزوین «نمی‌شود ما نمی‌توانیم» گفتمانی مردود است
کد خبر: ۳۶۸۶۵۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۱۴ ساعت: ۸:۴۰ ↗ لینک کوتاه

در جمع هواداران سعید جلیلی در قزوین مطرح شد؛

«نمی‌شود ما نمی‌توانیم» گفتمانی مردود است

عضو فعال جبهه انقلاب گفت: هیچ جای عالم با کرنش در برابر مستکبرین به عزت نرسیده‌اند و تنها راه مطمئن برای رسیدن به پیشرفت؛ عزت، اقتدار و استقلال است.

«نمی‌شود ما نمی‌توانیم» گفتمانی مردود است
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، سید شمس‌الدین موسوی شالی چهارشنبه‌شب ۱۳ تیرماه در اجتماع بزرگ‌ مردم استان قزوین در ورزشگاه خلبان شهید عباس بابایی که به هواداری و حمایت از دکتر سعید جلیلی تجمع کرده بودند اظهار کرد: ما در مسیر اعتلای ایران، اندیشه غلط را نقد می‌کنیم چون این اندیشه تنها راهکار حل مشکلات کشور را کُرنش کردن در برابر مستکبران عالم می‌داند.
 
وی عنوان کرد: نه تنها در ایران اسلامی بلکه در جوامع مادی‌گرا هم دستیابی به استقلال و عزت و شرف بهای گرانی دارد و هیچ جای عالم با کرنش در برابر مستکبرین به عزت نرسیده‌اند و تنها راه مطمئن برای رسیدن به پیشرفت؛ عزت، اقتدار و استقلال است.
 
این عضو فعال در ستاد جبهه انقلاب اظهار کرد: مصداق این کُرنش‌ها در مذاکرات هسته‌ای است که ما با تمام ظرفیت به تعهدات خود عمل کردیم و در مقابل آنها بر دشمنی خود افزودند.
 
وی گفت: پیامبر مکرم اسلام(ص) می‌فرمایند که عبرت‌ها زیاد است و عبرت گیرنده کم است. اما مردم ایران از گذشته عبرت گرفتند و ما به دوران گذشته بر نمی‌گردیم.
 
موسوی شالی با بیان اینکه امروز دو گفتمان در پیش روی ماست گفت: یکی گفتمان «علم اگر در ثریا هم باشد مردانی از قوم فارس به آن دست پیدا خواهند کرد». این گفتمان عزت است که رئیسی شهید سه سال صادقانه با این گفتمان به ملت ایران خدمت کرد.
 
وی افزود: گفتمان دوم «نمی‌شود و ما نمی‌توانیم» است. در دولت یازدهم و دوازدهم ادعا می‌کردند هر دولتی سر کار بیاید چهل روز هم دوام نخواهد آورد، اما شهید رئیسی باطل بودن ادعاهای آنان را ثابت کرد.
 
این عضو فعال جبهه انقلاب عنوان کرد: شهید جمهور ما، یارانه‌ها را افزایش داد، حقوق‌های معوقه را پرداخت کرد، بدهی‌های دولت قبل را پذیرفت و روی زیرساخت‌ها سرمایه‌گذاری کرد و اینگونه بود که پس از شهادتش در این راه هموار شده هر کسی این جرات را به خود داد که می‌تواند سکان هدایت دولت ایران را بدست گرفته رئیس جمهور شود.
 
وی در پایان خاطرنشان‌کرد: ما به کسانی‌که شورای محترم نگهبان صلاحیتشان را تایید کرده بی‌احترامی نمی‌کنیم اما از کسی که به حاج قاسم توهین کرده و با تهمت عنوان می‌کند که سردار سلیمانی سبب شد تا مذاکرات هسته‌ای به نتیجه نرسد، نخواهیم گذشت.
 
انتهای خبر/ 1300
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان