۲۹/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۵ جمعه

صبح قزوین ادامه راه شهید رئیسی حلال مشکلات کشور است
کد خبر: ۳۶۸۶۳۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۱۳ ساعت: ۹:۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

ادامه راه شهید رئیسی حلال مشکلات کشور است

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید به فردی رای دهیم که بتواند راه پرافتخار و عزت‌آفرین شهید رئیسی که همان برطرف کردن مشکلات داخلی بود، ادامه پیدا کرده و شاهد نتایج آن که همان اقتدار در صحنه بین‌الملل و ضعف و اضمحلال کشورهای استکباری مانند آمریکا و اسرائیل است، باشیم.د.

ادامه راه شهید رئیسی حلال مشکلات کشور است
آیت‌الله حسین مظفری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ با اشاره به دومین مرحله از انتخابات و انتخاب اصلح اظهار کرد: مردم نباید تنها به شعارها و سخنان جذاب کاندیداها تمرکز کنند بلکه باید به عملکرد، سخنرانی‌های گذشته کاندیداها و اعضای ستاد آن‌ها توجه داشته باشند چه بسا که این موارد می‌تواند نشان دهد که چه میزان از این شعارها واقعی و چه میزان فریبنده هستند.

وی افزود: اگر بخواهیم تنها به الفاظ پُرطمطراق و جذاب برخی از کاندیداها توجه کنیم ممکن است فریب بخوریم و تنها با نگاهی به عملکرد گذشته و سابقه اعضای ستاد آن‌ها خواهیم توانست میزان صداقت و واقعی بودن گفتار را تشخیص دهیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: بر اساس تجربه چند دوره ریاست جمهوری می‌توان دریافت که دیپلماسی التماسی و کوتاه آمدن در برابر نظام‌های استکباری عالم نتیجه‌ای نخواهد داشت چه بسا که نه تنها حقوق ما را استیفا نمی‌کند بلکه فشارها و تحریم‌های آنها را افزایش و به جرات و جسارت آن‌ها می‌افزاید.

مظفری ابراز کرد: اما اگر کشور با اقتدار در برابر زیاده‌خواهی‌های کشورهای استکباری ایستادگی کند قطعاً مجبور به عقب‌نشینی شده و حقوق واقعی ما را خواهند داد.

این مسئول تصریح کرد: همان‌طور که روایت شده «مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود» اکنون که در آستانه ماه محرم هستیم حتماً ملت شریف ما با الهام از عزت حسینی و منطق سیدالشهدا (ع) اجازه نخواهند داد که دوران تلخ غرب‌گرایی و دیپلماسی التماسی و مشکلات و فلاکت‌هایی که برای کشور و ملت ما به دنبال داشت، تکرار شود.

وی با اشاره به خدمات دولت سه ساله شهید آیت‌الله رئیسی عنوان کرد: کاهش رشد نقدینگی، پرداخت دیون دولت سابق به بانک‌ها و تامین اجتماعی، آغاز به ساخت بیش از 2 میلیون مسکن، پیوستن به شانگهای و بریکس، بالا رفتن اقتدار بین‌المللی کشور و پس گرفتن پول‌های بلوکه شده، تقویت جبهه مقاومت در منطقه از جمله خدمات دولت سیزدهم بود و خدمات فراوان دیگری در اقصی نقاط کشور و استان‌های مختلف از جمله قزوین صورت گرفت که می‌توان به آب‌رسانی به آبیک اشاره کرد گرچه زحمات مدیران استانی نیز بی‌تاثیر نبود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: تجربه نشان داده که اگر روحیه انقلابی، جهادی و ولایی در مسئولان کشور و در راس آن رئیس جمهور تا مسئولان میانی و رده‌های پایین‌تر وجود داشته باشد؛ نه تنها دین بلکه دنیای مردم هم آبادتر خواهد شد و خدمات فراوان‌تری را دریافت خواهند کرد.

مظفری اذعان کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری اکنون در آستانه رسیدن به قله هستیم و از طرفی در صحنه بین‌الملل در یک موقعیت حساس و پیچ تاریخی قرار داریم و جبهه استکبار در حال اضمحلال است و آمریکا به شدت دچار ضعف شده و در حال ذوب شدن در مقابل چشم جهانیان است لذا در چنین موقعیتی بسیار مهم است که به چه کسی رای دهیم.

وی تصریح کرد: باید به فردی رای دهیم که بتواند راه پرافتخار و عزت‌آفرین شهید رئیسی که همان برطرف کردن مشکلات داخلی بود، ادامه پیدا کرده و شاهد نتایج آن که همان اقتدار در صحنه بین‌الملل و ضعف و اضمحلال کشورهای استکباری مانند آمریکا و اسرائیل است، باشیم.

این مسئول بیان کرد: بر اساس فرمایش امام راحل تقویت و حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات و تضعیف نظام از بزرگ‌ترین گناهان کبیره است بنابراین یکی از عرصه‌هایی که ما می‌توانیم انجام وظیفه کرده و گامی در جهت تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل خون صدها هزار شهید است، برداریم؛ شرکت در انتخابات است.

مظفری در پایان گفت: شرکت در انتخابات زمان چندانی از شخص را نمی‌گیرد اما هر یک رای اقتدار و شوکت نظام مقدس را بالا می‌برد لذا از عموم مردم شریف استان قزوین درخواست می‌کنیم که بار دیگر با حضور حماسی خود پای صندوق‌های رای مایه خشنودی رهبر و شهدای گران‌قدر باشند.

انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان