۲۹/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۵ جمعه

صبح قزوین بزرگ‌ترین خواسته شهید «احمد لطفیان» از معبودش چه بود؟!
کد خبر: ۳۶۸۶۳۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۱۳ ساعت: ۰:۸ ↗ لینک کوتاه

چراغ راه؛

بزرگ‌ترین خواسته شهید «احمد لطفیان» از معبودش چه بود؟!

شهید «احمد لطفیان» در وصیت‌نامه‌اش می‌نویسد: «اینجانب هم اکنون عازم جبهه نبرد علیه کفار بعثی عراق دست نشانده آمریکا هستم، تا با آن‌ها برای دفاع از اسلام و میهنم مبارزه نمایم و همچنان از خداوند می‌خواهم بزرگترین سعادت یعنی شهادت را نصیب من نماید ...»

بزرگ‌ترین خواسته شهید «احمد لطفیان» از معبودش چه بود؟!
به گزارش حوزه فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ نوزدهم آبان ماه سال ۱۳۳۸ در شهر قزوین به دنیا آمد، پدرش محمدرضا، کارگرمغازه بود و مادرش عاتقه‌خانم نام داشت و تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. این شهید بزرگوار به عنوان پاسدار کمیته در جبهه حضور یافت، نوزدهم آذر ماه سال ۱۳۵۹ در آبادان بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.
 
متن وصیت‌نامه شهید احمد لطفیان:
 
اینجانب هم اکنون عازم جبهه نبرد علیه کفار بعثی عراق دست نشانده آمریکا هستم، تا با آن‌ها برای دفاع از اسلام و میهنم مبارزه نمایم و همچنان از خداوند می‌خواهم بزرگترین سعادت یعنی شهادت را نصیب من نماید.
 
امیدوارم پدر و مادرم! که ۲۲ سال زحمتم را کشیدید، از اینکه به شما خبر ندادم، به جبهه رفتم و به شما برای اینکه ناراحت نشوید- گفتم: «می‌خواهم مأموریت بروم!» مرا ببخشید.
 
امیدم این است که پدرم، مادرم، برادرانم و خواهرانم بعد از شهادت اینجانب ناراحتی نداشته باشند؛ بلکه خیلی هم خوشحال باشند. چون بزرگ‌ترین افتخار یعنی شهادت نصیبم شده است ... و از شما، برادرم! می‌خواهم راه حسین (ع) و از شما، خواهرم! می‌خواهم راه زینب (س) را در پیش بگیرید.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان