۲۷/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۳ چهارشنبه

صبح قزوین به رهبرم بگویید تا آخرین قطره خونم از اسلام دفاع خواهم کرد
کد خبر: ۳۶۸۶۲۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۱۰ ساعت: ۲۳:۵۴ ↗ لینک کوتاه

شهید «محسن زرگر» در وصیت‌نامه‌اش می‌نویسد‌:

به رهبرم بگویید تا آخرین قطره خونم از اسلام دفاع خواهم کرد

شهید «محسن زرگر» در وصیت‌نامه‌اش می‌نویسد‌: «وصیتى براى خانواده‏ام دارم؛ سلام مرا به رهبر عزیزم برسانید و بگویید تا آخرین قطره خونم از سنگر اسلام دفاع خواهم کرد ...»

به رهبرم بگویید تا آخرین قطره خونم از اسلام دفاع خواهم کرد
به گزارش حوزه فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ شهید «محسن زرگر»، پانزدهم تیر ماه سال ۱۳۴۸، در شهر قزوین به دنیا آمد، پدرش قربان، کارگر بود مادرش طاهره نام داشت و تا دوم متوسطه درس خواند. این شهید بزرگوار از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، سوم تیر ماه سال ۱۳۶۶، در سردشت توسط نیرو‌های عراقی بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد و مزار مطهرش در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.
 
متن وصیت‌نامه شهید محسن زرگر:
 
و در آخر از شما مى‏‌خواهم درس بخوانید و دانشگاه‌ها را پُر کنید و براى هر چه بیشتر تقرّب جستن به خداى بزرگ کوشا باشید که مسئولیتى سنگین در این زمان به دوش شماست و در راه او قدم بردارید که خدا با شماست و شما پیروزید.
 
براى شما دوستانم آرزوى موفّقیّت، زیر پرچم اسلام را دارم و امیدوارم ادامه‌دهنده راه شهدا باشید. اگر از حقیر بدى و ناراحتى دیدید، حلالم کنید. امام را تنها نگذارید و در مجالس مذهبى، دعاهاى کمیل و توسل شرکت جویید؛ باشد که خداوند، پاداش زحمت هاى شما را بدهد.
 
وصیتى براى خانواده‏ام دارم؛ سلام مرا به رهبر عزیزم برسانید و بگویید تا آخرین قطره خونم از سنگر اسلام دفاع خواهم کرد و با خداوند پیمان مى‏بندم که در تمام عاشورا‌ها و در تمام کربلاها، با حسین(ع) همراه باشم و سنگر او را خالى نکنم تا هنگامى که همه احکام اسلام، زیر پرچم اسلام و رهبری امام زمان به اجرا درآید.
 
از شما مى‏‌خواهم اگر فیض شهادت نصیبم گشت، آنان که پیرو خط امام خمینى نیستند و به ولایت او اعتقاد ندارند، بر من نگریند و بر جنازه من حاضر نشوند؛ باشد که خون شهدا، آنان را متحوّل سازد و به رحمت الهى نزدیک‌شان سازد.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان