۲۵/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۱ دوشنبه

صبح قزوین مشارکت مردم استان قزوین قابل قبول است
کد خبر: ۳۶۸۶۰۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۹ ساعت: ۰:۲۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین:

مشارکت مردم استان قزوین قابل قبول است

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: براساس گزارشات تا به این لحظه میزان مشارکت مردم استان از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشتر شده است.

مشارکت مردم استان قزوین قابل قبول است
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»،عباس کاظمی جمعه شب در آخرین لحظات باقیمانده از زمان رای‌گیری با حضور در میز رسانه ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: آمارها واصله از تعداد تعرفه‌ها نشان از مشارکت قابل قبول مردم استان قزوین در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌دهد.
 
وی گفت: امروز مجموعه خبرنگاران استان حضور پرشمارتر در حوزه تولید محتوا داشتند که ما در مجموعه استانداری قدردان زحمات و تلاش همه شما هستیم.
 
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین بیان کرد: فرآیند اخذ رای تا ساعت ۲۴ تمدید شد و چون در قانون فقط یک روز برای رای گیری پیش‌بینی شده، بعد از ساعت 24 دیگر تمدید نخواهد شد
 
وی ادامه داد: در اکثر مناطق روستایی و شعب سیار که کار اخذ رای در آن تمام شده است، شمارش رای آغاز شده است.
 
کاظمی یادآورشد: تعداد ۲۵۹ شعبه سیار و تعداد ۳۸۹ شعبه روستایی داریم و هر شعبه که کار رای‌گیری آن تمام شده در فرآیند شمارش آرا آغاز شده است.
 
وی افزود: براساس گزارشات تا به این لحظه میزان مشارکت مردم استان از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشتر شده است.
 
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین: از ساعت ۱۹ تا ساعات پایانی اخذ رای موج دوم حضور مردم را در شعب سراسر استان داشتیم و این حضور میزان مشارکت را بیشتر کرده است.
 
کاظمی عنوان کرد: تا بدین لحظه تنها دو مورد احتمال تخلف گزارش شد که بلافاصله با اعزام نماینده مورد بررسی قرار گرفت که یک مورد آن صحت نداشت اما مورد شعبه هادی‌آباد در حال بررسی است که در صورت اثبات با متخلف برخورد خواهد شد.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه در استان هیچ مشکل امنیتی نداشتیم و علی‌رغم تهدیداتی که از سوی دشمنان به خصوص در زمینه اختلال در سیستم رای‌گیری می‌‎شد، با تلاش‌ و اقدامات خوب دست‌اندرکاران انتخابات هیچ مشکل امنیتی استان را تهدید نکرد.
 
کاظمی در پایان گفت: نتایج شمارش آرا فردا شنبه نهم تیرماه به صورت متمرکز از طریق وزارت کشور اعلام خواهد شد.
 
انتهای خبر/2001
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان