۲۸/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۴ پنجشنبه

صبح قزوین مردم با انتخاب آگاهانه نگذارند خاطرات دهه نود تکرار شود
کد خبر: ۳۶۸۶۰۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۸ ساعت: ۱۷:۳۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس فراکیسیون زنان و خانواده در مجلس شورای اسلامی قزوین:

مردم با انتخاب آگاهانه نگذارند خاطرات دهه نود تکرار شود

رئیس فراکیسیون زنان و خانواده در مجلس شورای اسلامی قزوین گفت: ملت ایران همیشه نشان دادند که برای خادمان خود احترام قائل هستند، امیدوارم که مردم نتیجه انتخابات را به گونه‌ای رقم بزنند و با انتخاب آگاهانه نگذارند که خاطرات تلخ دهه نود تکرار شود.

مردم با انتخاب آگاهانه نگذارند خاطرات دهه نود تکرار شود
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، فاطمه محمدبیگی عصر امروز در میز رسانه ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: بسیار خرسندم و امیدوارم مردم با انتخابی قوی برای برپایی دولتی قوی و سرفراز در حال تلاش هستند، امروز در شرایطی هستیم شاید بانوان نسبت به دوره‌های قبل حضور متفاوتی در انتخابات داشتند.
 
وی افزود: بانوان این سرزمین همپای مردان در این انتخابات ثبت‌نام کرده و منعی برای ثبت‌نام و حضور آنان در تمامی عرصه‌های اجتماعی و سیاسی کشور علی الخصوص ریاست جمهوری وجود ندارد، آنچه که مهم است این است که زن و مرد در زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران قوی را بسازنند.
 
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک بیان کرد: جا دارد که از کاندیدای ریاست جمهوری که امسال با توجه بیانات و توصیه‌های مقام معظم رهبری حفظ حرمت کرده و از لجن‌پراکنی و تهمت دوری کردند و یک گردش به نسبت اخلاق‌مدارانه در مناظرات صورت گرفت تشکر کنم.
 
وی با بیان اینکه این منش ودیعه‌ای بود که شهید رئیسی در انتخابات قبلی از خود به جا گذاشت، اظهار کرد: این نشان می‌دهد تمدن ایران و ایرانی می‌تواند در فضای دور از توهین و افترا با معیاری اخلاقی بتواند برنامه و راهبردهای خود را به مردم ارائه دهند.
 
محمدبیگی خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم مردم در این فضا می‌توانند یک انتخابات قوی را در فراروی خود داشته باشند.
 
مشارکت مردم را تاکنون قابل خواند و افزود: با توجه به گرمی هوا انتظار داریم که بعد از این میزان حضور مردم به پای صندوق‌های رای بیشتر شود، لذا از همه هموطنان می‌خواهم که دیگران را به حضور به شعب اخذ رای ترغیب کنند تا همه بتوانند در سرنوشت کشورشان سهیم باشند.
 
رئیس فراکیسیون زنان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در روال معمول انتخابات ریاست جمهوری همواره با انتخابات شورای شهر همراه بود که خود آن می‌توانست افراد بیشتری را پای صندوق رای بیاورد، کما اینکه ما اکنون در فضای سوگواری رئیس جمهور شهید هستیم و تازه انتخابات مجلس را پشت سر گذاشتیم.
 
وی ادامه داد: همین که در این 40 روز فضای کشور آرام بود و با فرمایشات رهبری، اقدامات و هماهنگی قوا اداره کشور بدون خللی به سمت انتخابات رفته است، خودش نعمت بزرگی است.
 
محمدبیگی گفت: این نشان می‌دهد اگر مسئولی را خدای نکرده از دست بدهیم با ظرفیت قانون اساسی و سه قوه وجود اصل ولایت فقیه به گونه ای عمل کند که کشتی آرام جمهوری اسلامی به حرکت خود ادامه دهد.
 
وی افزود: انتظار داریم در عرصه مشارکت بانوان بیشترین درصد رای‌دهندگان هستند به به عنوان رئیس فراکسیون و خانواده از همه هموطنان عزیزم، از دهه هشتادی‌ها دعوت می‌کنم که پای کار آمده و در انتخابات شرکت کنند.
 
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هرچه قدر میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، میزان اقتدار و قدرت نظام در در سطح جهانی بالاتر خواهد بود.
 
وی افزود: از رئیس جمهور آینده می‌خواهم همچون آیت‌الله رئیسی تمام وجود خود را برای خدمت خالصانه به مردم مظلوم و مقتدر ایران گذاشته و در این راه هر آنچه دارد در طبق اخلاص بگذارد و تقدیم مردم با مرام ایران کنند.
 
محمدبیگی در پایان گفت: ملت ایران همیشه نشان دادند که برای خادمان خود احترام قائل هستند، امیدوارم که مردم نتیجه انتخابات را به گونه‌ای رقم بزنند و با انتخاب آگاهانه نگذارند که خاطرات تلخ دهه نود تکرار شود.
 
انتهای خبر/2001
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان