۲۵/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۱ دوشنبه

صبح قزوین اعتلای کشور در حضور حداکثری پای صندوق‌های رای است
کد خبر: ۳۶۸۶۰۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۸ ساعت: ۱۶:۴۱ ↗ لینک کوتاه

مداح قزوینی:

اعتلای کشور در حضور حداکثری پای صندوق‌های رای است

مداح اهل بیت (ع) گفت: برای اینکه بتوانیم در دنیا ثابت کنیم که حرف برای گفتن و ایده برای سربلندی کشور داریم حتما باید برای اعتلای این مملکت زحمت بکشیم.

اعتلای کشور در حضور حداکثری پای صندوق‌های رای است
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ حاج محمد نبوی در حاشیه حضور در پای صندوق رای با اشاره به ضرورت حضور در انتخابات اظهار کرد: دنیا درصدد است که خمودگی و زوال کشور ما را ببیند و برای این آب و خاک مدت‌ها نقشه کشیده است.

وی با بیان اینکه اعتلای کشور در حضور حداکثری پای صندوق‌های رای است، افزود: برای اینکه بتوانیم در دنیا ثابت کنیم که حرف برای گفتن و ایده برای سربلندی کشور داریم حتما باید برای اعتلای این مملکت زحمت بکشیم.

این مداح اهل بیت (ع) با بیان اینکه کشتی جمهوری اسلامی نیاز به حمایت دارد، تصریح کرد: بهترین حمایت شرکت در انتخابات و حاضر شدن پای صندوق‌های رای است.

نبوی انتخاب اصلح را از دیگر تکالیف یک شیعه دانست و گفت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب؛ اصلح کسی است که بتواند باری از روی دوش مردم برداشته و ایران را در دنیا به عنوان کشوری کارآمد معرفی کرده و عزت ایرانی را حفظ کند.

وی در پایان گفت: امیدواریم که نامزدی انتخاب شود که بتواند در مسیر شهید آیت‌الله رییسی که مسیر خدمت و اعتلای فرهنگ ایرانی اسلامی شیعه امیرالمؤمنین علی (ع) است، گام بردارد.

انتهای خبر/ ۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان