۲۵/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۱ دوشنبه

صبح قزوین تامین امنیت ۴۶۶ صندوق و شعبه در قزوین
کد خبر: ۳۶۸۵۹۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۸ ساعت: ۱۶:۲۴ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین خبر داد:

تامین امنیت ۴۶۶ صندوق و شعبه در قزوین

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اقدامات بسیج و سپاه استان در روند انتخابات، گفت: بسیج و سپاه در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به کمک نیروهای خود، امنیت ۴۶۶ صندوق و شعبه در استان را برعهده دارد.

تامین امنیت ۴۶۶ صندوق و شعبه در قزوین
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، سردار رستمعلی رفیعی آتانی ظهر امروز در میز رسانه ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری استان قزوین، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که نظام مقدس جمهوری اسلامی با قوانین مستحکم خود فرصت‌های بروز نقش‌آفرینی مردم را ایفا کرده است.
 
وی افزود: با وجود اینکه بعد از شهادت رئیس جمهور و یارانش با انتخابات زودهنگام مواجه شدیم، اما در بستر قوانین درست و ظرفیت‌های قانون اساسی برنامه‌ها به خوبی جلو رفت و انتخابات ریاست جمهوری در وقت و فرصت قانونی در حال انجام است.
 
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین بیان کرد: مردم در تمام دوره‌ها در مناسک و مناسبت‌های انقلابی با حضور پرشور خود پشتیبان نظام بوده و هستند و در زمان انتخابات و تشییع پرشور سرباز خود، سردار حاج قاسم سلیمانی و خادم خود شهید رئیسی نقش خود را به خوبی ایفا کردند.
 
وی افزود: در مورد انتخابات دو نوع نگاه وجود دارد، نگاه اول به نقش درونی خود در داخل کشور توجه می‌کند و به رخ می‌کشد و نگاه دوم در صحنه بین‌المللی است.
 
رفیعی آتانی گفت: اکنون آمریکا برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آماده شده و مناظرات آنان شروع شده است، اما در هیچ کجای دنیا به مردم آمریکا نمی‌گویند که در انتخابات شرکت نکنید، اما همین دولت‌ها تمام تلاش خود را برای کم‌رنگ کردن انتخابات ایران به کار می‌برند.
 
وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم نقش‌آفرین، تمام کننده و تضمین‌کننده اقتدار و مولفه اصلی قدرت مردم هستند و انشالله امروز با حضور پرشور خود اردوگاه دشمن را به ناامیدی می‌کشانند.
 
فرمانده سپاه استان خاطرنشان کرد: هر کسی از صندوق آرای ملت بیرون بیایید و مورد خواست آنان قرار بگیرد، پس از تنفیذ رهبری، برای اجرای سیاست‌های راهگشای خود مورد حمایت سپاه و بسیج خواهد بود.
 
این مسئول ادامه داد: به عنوان سرباز کوچک سپاه استان، دست‌بوس آنهایی هستیم که پای صندوق رای آمدند، آنهایی که آمدند دست دیگران که مردد هستند بگیرند و پای صندوق رای بیاورند تا همه با هم بتوانیم این اتحاد را و همدلی را به رخ جهانیان بکشانیم.
 
رفیعی آتانی با اشاره به اقدامات بسیج و سپاه استان در روند انتخابات، اظهار کرد: بسیج و سپاه در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به کمک نیروهای خود، امنیت 466 صندوق و شعبه در استان را برعهده دارد.
 
وی افزود: علاوه‌بر این در حوزه تبیین برای مشارکت حداکثری سپاه و بسیج در این مدتی که آماده انتخابات می‌شدیم، در مراسمات یادبود شهدای خدمت از روز اول تا همین امروز، در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) و در روزهای منتهی با انتخابات برای استمرار حماسه و تبیین مردم جامعه برای حضور حداکثری تمام ظرفیت خود را پای کار آوردیم.
 
فرمانده سپاه استان در پایان گفت: در این مدت با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقدامات خوب دولت شهید رئیسی، این موفقیت‌‌ها را به عنوان شاخص به مردم بیان کردیم تا بتوانیم به انتخاب فرد اصلح کمک کنیم.
 
انتهای خبر/2001
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان