۲۶/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۲ سه شنبه

صبح قزوین مردم در انتخابات ۸ تیرماه حماسه‌ساز می‌شوند
کد خبر: ۳۶۸۵۲۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۷ ساعت: ۱۴:۳۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک:

مردم در انتخابات ۸ تیرماه حماسه‌ساز می‌شوند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک گفت: قطع به یقین مردم مثل همیشه با بصیرتی که دارند علی‌رغم مشکلات معیشتی و اقتصادی که در حال حاضر با آن درگیر هستند به پای صندوق‌های رأی خواهند آمد‌ و پای ولایت فقیه خود و آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهند ایستاد.

مردم در انتخابات ۸ تیرماه حماسه‌ساز می‌شوند
ابراهیم برخورداری در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ در بیان اهمیت انتخابات در این برهه حساس کشور اظهار کرد: با توجه به فرمایش رهبر عزیزمان امام خامنه‌ای حضور در انتخابات یک امر مهم در بازه زمانی موجود است و به فرمان ولایت فقیه باید حضور پرشور و حداکثری در انتخابات داشته باشیم.
 
وی در بیان ویژگی‌های بارز یک رئیس جمهور تراز ادامه داد: با توجه به شاخصه‌هایی که حضرت امام (ره) فرمودند: باید فردی با تجربه، کارآزموده و از همه مهم‌تر متدین و دین‌دار و پیرو ولایت فقیه و مردم‌دار و از دل آن‌ها باشد تا درد جامعه امروز را درک نموده و در کنار مردم و برای مردم خدمت‌گذار و تشنه خدمت باشد نه تشنه قدرت.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک با هشدار خروج از ریل سیاست‌مداران کشور از روند فعلی کشور تصریح کرد: چنانچه فرد انتخاب شده تفکر وابسته به غرب داشته باشد و مدام به دنبال مذاکره و...باشد و توانایی‌های کشور را نادیده بگیرد و غربگرایی را سرلوحه کار خود قرار دهد دولت آینده قدرتی که در حال حاضر در منطقه به دست آمده و نقش راهبردی را در منطقه ایفا می‌کند، از دست خواهد داد.
 
 برخورداری اضافه کرد: چشم امید همه مسلمانان آزادی‌خواه منطقه به تحولات داخل ایران است و کشور ما و انقلاب آن الگویی برای تمامی مردمی شده است که می‌خواهند آزاد باشند و مستقل، از زیر سلطه و یوغ استعمارگران و ظالمان دنیا بیرون بیایند.
 
 وی اذعان کرد: قطع به یقین مردم مثل همیشه با بصیرتی که دارند علی‌رغم مشکلات معیشتی و اقتصادی که در حال حاضر با آن درگیر هستند ولی مطابق با رهنمودهای رهبر فرزانه کشور که حقیقتا راه‌گشا بوده و دلگرمی که در روز شهادت آیت الله رئیسی به مردم دادند، به پای صندوق‌های رأی خواهند آمد‌ و پای ولایت فقیه خود و آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهند ایستاد.
 
رئیس هیات تیراندازی با کمان استان قزوین عنوان کرد: تبلور آن روشنگری ایشان در تشییع پیکرهای شهدای خدمت رقم خورد و به قول فرمایش آن حضرت تکمیل‌کننده قدرشناسی و بدرقه شهدا، حضور پرشور و انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو خواهد بود.
 
 
برخورداری خاطرنشان کرد: این در حالی است که مردم که تعیین‌کننده این مسیر هستند راه و تفکر خوب شهید رئیسی را دیده و باز هم حماسه دیگری را با انتخاب بهترین و اصلح‌ترین در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم خواهند زد و برگ زرین دیگری را در تاریخ ایران عزیزمان ثبت خواهند نمود.
 
انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان