۲۶/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۲ سه شنبه

صبح قزوین رئیس جمهور باید از همه ظرفیت‌های جامعه استفاده کند
کد خبر: ۳۶۸۴۸۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۳/۲۹ ساعت: ۷:۲۲ ↗ لینک کوتاه

عضو شورای اسلامی شهر قزوین:

رئیس جمهور باید از همه ظرفیت‌های جامعه استفاده کند

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: یکی از مشکلاتی که در این چهار دهه شاهد بودیم و وضعیت کشور را بهبود نداده، عدم استفاده از همه ظرفیت‌های جامعه و استفاده از مدیران ناکارآمد است، رئیس جمهوری که انتخاب شود و نتواند از تمام ظرفیت‌های جامعه استفاده کند هیچ وقت موفق نمی‌شود.

رئیس جمهور باید از همه ظرفیت‌های جامعه استفاده کند
فاطمه اشدری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با اشاره به لزوم انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: در خصوص ویژگی و شاخص‌های یک رئیس جمهور باید بررسی اجمالی از دوره‌های قبلی داشته‌ باشیم، افرادی با سلایق و خطوط سیاسی مختلف به عنوان رئیس جمهور انتخاب شدند.
 
وی افزود: در این سال‌ها از همه جناح‌ها رئیس جمهور داشتیم، اما کدام یک از این افراد موفق بودند؟ آیا به شعارهایی که دادند عمل کردند، آیا از همه ظرفیت‌ها در حوزه‌های اجرایی استفاده کردند؟!
 
عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در این چهار دهه شاهد بودیم و وضعیت کشور را بهبود نداده، عدم استفاده از همه ظرفیت‌های جامعه و استفاده از مدیران  ناکارآمد است، رئیس جمهوری که انتخاب شود و نتواند از تمام ظرفیت‌های جامعه استفاده کند هیچ وقت موفق نمی‌شود.
 
وی افزود: سیاست بازی کمر ملت را شکسته! ما جوانان زیادی داریم که توان کاری و علمی بالایی دارند و در رشته خودشان نخبه هستند، اما هیچ‌گاه از ظرفیت آنان به درستی استفاده نکرده و نظر و مشورت نگرفته‌ایم.
 
اشدری گفت: تمام مدیران چرخشی هستند فقط جابه‌جا می‌شوند، به نوعی مدیران ناکارآمد تکراری هستند و تا حالا هم هیچ بازخواستی در خصوص ناکارآمدی در حوزه‌ای که بودند، نشدند؛ وقتی از سمتی کنار گذاشته می‌شوند در جای دیگر مسؤلیت می‌گیرند، بدون اینکه جواب ناکارآمدی در مسؤلیت قبلی را بدهند!
 
وی ادامه داد: باید رئیس جمهوری انتخاب شود که دارای شاخص‌های خدا ترسی و تخصص باشد، مبنای کارش شایسته‌سالاری بوده و از مدیران کارآمد استفاده کند و با عوامل فساد در حوزه‌های اجرایی برخورد جدی داشته باشد.
 
عضو شورای اسلامی شهر قزوین به کارگیری افراد متخصص در مسئولیتی که سابقه علمی و عملی در آن دارند را از دیگر شاخص‌های رئیس جمهور اصلح برشمرد و گفت: مدیری که تخصص دکتری پزشکی دارد، در حوزه سیاسی و اقتصادی کارآیی ندارد و نباید مورد استفاده قرار گیرد و بالعكس!
 
وی با اشاره به موفقیت‌های دولت سیزدهم بیان کرد: اگر در دولت آقای رئیسی موفقیت‌هایی‌ وجود داشت به خاطر این بود که ایشان سراغ پروژه‌هایی رفت که از دولت‌های قبل مسکوت مانده بود، در واقع سياست درست ایشان بر این مبنا بود که اول پروژه‌های نیمه کاره تکمیل و بعد پروژه جدید کلنگ‌زنی شود.
 
اشدری خاطرنشان کرد: اگر رئیس جمهور بعدی از این ریل‌گذاری فقط با تکیه بر خودکفایی و مستقل بودن، با دست خالی به سمت غرب برود، مطمئن باشید وضعیت بدتر هم خواهد شد، گذشته ثابت کرده که هر زمان با قدرت با کشورهای خارجی پشت میز مذاکره نشستیم چه سیاسی و چه اقتصادی موفق بودیم.
 
وی با اشاره به لزوم وحدت در جریان انقلابی اظهار کرد: تا زمانی که نتوانیم پشت یک میز نشسته و از منم، منم کردن‌ها دست برنداشته و ائتلاف نکنیم، موفق نخواهیم شد، اگر ادعا داریم که انقلابی و پیرو ولایت هستیم، پس باید مطیع فرمان ولایت باشیم.
 
اشدری در پایان گفت: تاکید رهبری همواره بر این بوده که اتحاد رمز پیروزی است، پس زمانی که شعار می‌دهیم ولایتی هستیم، باید مطیع فرمایشات ایشان باشیم چراکه هیچ زمانی نبوده که انقلابیون با هم متحد بشوند و نتیجه‌اش پیروزی نباشد.
 
انتهای خبر/2001
 
 
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان