۲۰/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۰۶ چهارشنبه

صبح قزوین درب ستاد قالیباف به روی همه باز است
کد خبر: ۳۶۸۴۷۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۳/۲۸ ساعت: ۹:۴۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان قزوین:

درب ستاد قالیباف به روی همه باز است

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان قزوین گفت: درب ستاد آقای قالیباف به روی تمام هم‌استانی‌ها از هر طیف و تفکری باز است، به غیر از کسانی که فساد ظاهری و عمل آنان محرز است.

درب ستاد قالیباف به روی همه باز است
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، نشست مطبوعاتی حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی رئیس ستاد محمدباقر قالیباف در قزوین با حضور اصحاب رسانه ظهر یکشنبه در دفتر خبرگزاری مهر برگزار شد.

حسینی اظهار کرد: انتخابات تبلور جمهوریت در نظام جمهوری اسلامی است و مردم نقش اساسی در نظام جمهوری اسلامی ایفا خواهند کرد.
 
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی بدون مردم معنی ندارد، در قانون اساسی چند اصل متوجه ولی فقیه،چ بوده در حالی که 31 اصل متوجه رئیس جمهور است.
 
حسینی بیان کرد: دولت و ارکان آن در تمام شئون نظام اسلامی از امور عمرانی تا بهداشت و درمان دخیل هستند و در هر شهر و روستا دولت کارآمد می‌تواند تحول ایجاد کند.
 
رئیس ستاد انتخابات قالیباف در استان قزوین با بیان اینکه دولت باید کاربلد و متخصص باشد، اظهار کرد: اگر دولت کارآمد باشد مردم راضی می‌شنود، رضایت مردم موجب اثربخشی دین و اسلام در جامعه را بیشتر خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: گاهی نارضایتی اقتصادی مردم را به مسیر دیگری سوق می‌دهد، بدحجابی و بسیاری از ناهنجار و آسیب‌های اجتماعی از مسائل اقتصادی نشات می‌گیرد، در این شرایط رئیس جمهور کارآمد و دارای تجربه می‌تواند کمک‌رسان باشد.
 
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی قالیباف تاکید کرد: آقای قالیباف مانند دیگر نامزدهای تایید شده شورای نگهبان، معتقد به نظام و ولایت است و در این چارچوب حرکت خواهد کرد و از طرفی ایشان اهل تعامل با تمام نهادها، اقشار سیاسی و اجتماعی است.
 
وی افزود: کسی که بخواهد در تمام ارکان تاثیر داشته باشد نیاز به تعامل دارد، خط و فکر و اندیشه او پا برجاست اما اهل تعامل با بقیه است.
 
حسینی خاطرنشان کرد: آقای قالیباف در سیاست خارجه نیز اهل تعامل است، هرچند دشمن با تمام قدرت می‌خواهد کشور را دچار چالش کرده و با خدعه وارد شود، اما ایشان با سیاست تعاملی همانند دولت شهید رئیسی خدعه‌های دشمن را خنثی و ارتباطات گسترده‌ای با کشورهای خارجه ایجاد خواهد کرد.



قالیباف مرد میدان و تعامل است
 
وی تاکید کرد: قالیباف همیشه مرد میدان بوده و فعالیت خود را از جایگاه یک بسیجی ساده شروع کرد و اقدامات بسیار موثری در قرارگاه خاتم‌الانبیا از خود برجای گذاشته است.
 
رئیس ستاد انتخابات قالیباف در استان قزوین یادآور شد: ایشان در نیروی انتظامی وضعیت پاسگاه‌های کشور را سامان بخشید و تا دورترین استان کشور نیز سرکشی کرد، قالیباف در ۱۲ سال شهرداری و ریاست مجلس شورای اسلامی نیز خدمات بسیار ارزنده‌ای از خود برجای گذاشت.
 
وی گفت: قالیباف در جایگاه ریاست جمهوری با شعار خدمت و پیشرفت می‌خواهد عمل‌گرایی خود را در مسائل معیشتی و فرهنگ کشور ثابت کند و برنامه‌های بسیار خوبی برای مدیریت دارد.
 
حسینی بیان کرد: تمام ستادهای قالیباف در شهرستان‌های استان قزوین فعال بوده و برای برپایی آن از هیچ منبع خاصی هزینه‌ای تامین نخواهد کرد، بلکه تمامی مخارج به صورت مردمی خواهد بود.
 
وی افزود: درب ستاد قالیباف به روی تمام هم‌استانی‌ها از هر طیف و تفکری باز است، به غیر از کسانی که فساد ظاهری و عمل آنان محرز است.

رئیس ستاد قالیباف در استان قزوین تصریح کرد: هر کسی که از چارچوب نظام بیرون نرفته و با ولایت و اهداف نظام زاویه فکری ندارد، می‌تواند در ستاد آقای قالیباف رفت و آمد کند، ما هیچ کسی را طرد نخواهیم کرد.
 
وی با اشاره به برخی بداخلاقی‌های صورت گرفته در فضای مجازی علیه نیروهای انقلابی گفت: ما به جد مقابل شبهه‌افکنی و لجن‌پراکنی‌ها خواهیم ایستاد، البته به یقین این مطالب در فضای مجازی از سوی جریان‌های نفوذی منتشر می‌شود و از طریق مسئولان اصلی ستادها منتشر نمی‌شود.
 
حسینی در آخر گفت: آقای قالیباف در نظر دارد در زمان قانونی حدود پنج سفر استانی برود که فعلاً حضور در قزوین در برنامه نیست، اما امکان دارد در زمان سفر او به تبریز در قزوین نیز گردهمایی با حضور ایشان داشته باشیم.
 
انتهای خبر/2001
 
 
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان