۱۵/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۰۱ جمعه

صبح قزوین شهر قزوین میزبان برنامه «محفل» می‌شود
کد خبر: ۳۶۸۴۵۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۳/۲۶ ساعت: ۱۰:۱۱ ↗ لینک کوتاه

معاون رسانه تبلیغات اسلامی استان قزوین:

شهر قزوین میزبان برنامه «محفل» می‌شود

معاون رسانه تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده به زودی همایش «محفل» در شهر قزوین در محل استادیوم ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان برگزار خواهد شد.

شهر قزوین میزبان برنامه «محفل» می‌شود
محسن واعظی در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، از برگزاری برنامه «محفل» در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری‌های مجدانه و مکرر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین از عوامل برنامه «محفل» برای حضور در همایش 15 هزار نفری قزوینی‌ها دعوت به عمل آمده است.
 
وی با اشاره به برگزاری برنامه محفل در شهرستان قرآنی الوند، افزود: الوند شهری قرآنی است و در پویش زندگی با قرآن که به صورت سراسری برگزار شد، حضوری پررنگ داشته و همچنین مسابقاتی را تحت عنوان لیگی قرآنی برگزار کرده بود و حدود 23 هزار نفر در آن شرکت کرده بودند.
 
معاون رسانه تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: هدف ما از برگزاری این همایش اول ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه و دوم شناساندن شهر الوند به عنوان شهر قرآنی در سطح کشور بود که الحمدلله بسیار پرشور و با حضور 10 هزار نفر از شهروندان، فعالان قرآنی برگزار شد.
 
وی تاکید کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده به زودی همایش محفلی‌ها در شهر قزوین در محل استادیوم  15 هزار نفری سردار آزادگان برگزار خواهد شد.
 
واعظی در پایان گفت: برگزاری این‌گونه همایش‌ها علاوه‌بر تاثیری که بر نشاط و وحدت جامعه خواهد داشت، موجب قدردانی و ایجاد انگیزه‌ در افرادی است که سال‌ها در این مسیر الهی خالصانه قدم برداشته و جز رضای خداوند به چیزی فکر نکرده و نخواهند کرد.
 
انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان