۱۱/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۲۸ دوشنبه

صبح قزوین حساب‌رسان پرونده شرکت‌های خودرویی باید افزایش یابد
کد خبر: ۳۶۸۲۴۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۳/۶ ساعت: ۸:۴۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس دادگستری استان قزوین:

حساب‌رسان پرونده شرکت‌های خودرویی باید افزایش یابد

رئیس کل دادگستری قزوین گفت: پیچیدگی پرونده، احصا دقیق میزان مطالبات مردم، تجمیع قراردادها و بررسی صحت آنها یک فرایند زمانبر است، به همین منظور برای تسریع روند رسیدگی باید تعداد کارشناسان حسابرسی افزایش داشته باشد تا سریعا به نتایج مطلوب دست یابیم.

حساب‌رسان پرونده شرکت‌های خودرویی باید افزایش یابد
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی کل دادگستری قزوین، حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا در بازدید از کارگروه شرکت طراوت‌نوین اظهار کرد: پیچیدگی پرونده، احصاء دقیق میزان مطالبات مردم، تجمیع قراردادها و بررسی صحت آن‌ها یک فرایند زمان‌بر است، به همین منظور برای تسریع روند رسیدگی باید تعداد کارشناسان حسابرسی افزایش داشته باشد تا سریعاً به نتایج مطلوب دست یابیم.
 
وی افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته برخی از افراد با فریب تبلیغات و وعده‌های شرکت‌های خودرویی که به صورت غیرقانونی فعالیت داشتند، اموال خود را از دست دادند که موجب شد حجم عظیمی از پرونده‌ها شکل بگیرد. تمام تلاش مجموعه قضائی در استان قزوین این است که بتوانیم هر چه سریع‌تر مطالبات مردم از این شرکت را پرداخت کنیم.
 
رئیس دادگستری استان قزوین گفت: با توجه به حجم بالای قراردادها و طولانی بودن فرآیند رسیدگی به این پرونده، از مردم تقاضا داریم ضمن صبوری دستگاه قضائی را برای رسیدن به نتیجه همراهی کنند.
 
انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان