۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین مشکلات معیشتی کادر درمان باید حل شود
کد خبر: ۳۶۸۰۶۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۱۹ ساعت: ۱۳:۱۱ ↗ لینک کوتاه

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس:

مشکلات معیشتی کادر درمان باید حل شود

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: در حوزه درمان و سلامت مسائل گسترده‌ای وجود دارد که از موضوع تامین دارویی، رسیدگی به مشکلات بیمه‌ای تا اختصاص بودجه لازم برای توسعه و احداث طرح‌های سلامت محور از این دست مسائل است که به دنبال رفع آنها هستیم.

مشکلات معیشتی کادر درمان باید حل شود
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، سالار آبنوش صبح امروز ضمن حضور در الموت شرقی در بازدید از مرکز جامع درمانی معلم کلایه که به تازگی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین نیازهای مردم نیاز به خدمات بهداشت و درمان است.

وی افزود: بی‌تردید خدمات‌رسانی حوزه سلامت نیز با مشکلاتی روبه‌رو است اما همین مشکلات اهمیت کار کادر درمان را نشان می‌دهد به همین دلیل توجه به دغدغه‌های معیشتی این قشر به خصوص پرستاران و کادر درمان لازم است در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.

منتخب مجلس دوازدهم تصریح کرد: در حوزه درمان و سلامت مسائل گسترده‌ای وجود دارد که از موضوع تامین دارویی، رسیدگی به مشکلات بیمه‌ای تا اختصاص بودجه لازم برای توسعه و احداث طرح‌های سلامت محور از این دست مسائل است که به دنبال رفع آنها هستیم.

وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز درمانی با کادر درمان و اداری این مرکز گفتگو کرده و در جریان نیازهای مرکز سلامت بخش الموت شرقی قرار گرفت.

آبنوش همچنین دقایقی را در جمع مراجعه‌کنندگان، بیماران و همراهان آنها در این مرکز حضور یافته و از دغدغه‌ها و خواسته‌های آنها در این بخش اطلاع یافت.

پیش از این بازدید، منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به همراه مسئولان بخش با حضور در مزار شهدای گمنام، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

انتهای خبر/ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان