۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین برگزاری دوره تخصصی «خانواده توحیدی» در قزوین
کد خبر: ۳۶۸۰۶۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۱۹ ساعت: ۱۱:۳۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین خبر داد:

برگزاری دوره تخصصی «خانواده توحیدی» در قزوین

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین از برگزاری دوره آموزش تخصصی «خانواده توحیدی» با هدف معماری خانواده پایدار و اصول پیشگیری از طلاق ویژه کنشگران اجتماعی در قزوین خبر داد.

برگزاری دوره تخصصی «خانواده توحیدی» در قزوین
محمد خورشیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با اشاره به برگزاری دوره تخصصی«خانواده توحیدی» با هدف معماری خانواده پایدار و اصول پیشگیری از طلاق در قزوین اظهار کرد: این دوره آموزشی در راستای تحقق هدف رشد و تعالی خانواده‌ها برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.
 
وی با اشاره به مباحث مطرح شده در این دوره توانمندسازی افزود: در این دوره آموزشی تخصصی در چند سرفصل جداگانه به مباحث مختلفی همچون موضوعات آموزشی و شناختی، خانواده محوری، تربیت فرزندان، تبیین خانواده با الگوی دینی راهبردی و همچنین تقویت و حمایت از فعالان خانواده پرداخته می‌شود.
 
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین تصریح کرد: دوره توانمندسازی خانواده توحیدی یک دوره تخصصی یک روزه، ویژه کنشگران اجتماعی است که سرفصل‌های آموزشی مطرح شده در پنج جلسه یک و نیم ساعته برای شرکت‌کنندگان برنامه‎ریزی شده و برگزار می‌شود.
 
وی درخصوص زمان برگزاری این دوره خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته دوره آموزش تخصصی«خانواده توحیدی» به مدت هشت ساعت در تاریخ 21 اردیبهشت ماه، روز جمعه هفته جاری از ساعت ۹‌ صبح الی ۱۸ بعدازظهر در سالن جلسات باغستان واقع در چهارراه عمران قزوین برگزار می‌شود.
 
خورشیدی بیان کرد: این دوره آموزشی به شکل عمومی نیست بلکه ویژه موسسات، تشکل‌ها، کنشگران، اساتید دانشگاه و حوزه علمیه و فعالان حوزه خانواده در استان قزوین برگزار می‌شود.
 
وی عنوان کرد: به شرکت کنندگان در دوره تخصصی«خانواده توحیدی» که توسط حجت‌الاسلام استاد محمدحسن وکیلی تدریس می‌شود، مدرک پایان دوره اعطاء می‌شود.
 
این مسئول در ادامه گفت: دوره‌های آموزشی و توانمندسازی از ابتدای سال 1403 شروع شده و همچنان تا پایان سال تداوم خواهد داشت و در مدل‌های همایشی، دوره‌های توانمندسازی و مدل محله محور برگزار خواهد شد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری برنامه‎هایی از این قبیل در حوزه استحکام بنیان خانواده و پیشگیری از طلاق گام‌های محکمی برداریم.
 
گفتنی است؛ علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۳۷۳۳۶۳۹۸۲ تماس حاصل نمایند.
 
انتهای خبر/7003
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان