۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین شمارش معکوس برای جابه‌جایی میدان تره بار قزوین
کد خبر: ۳۶۸۰۲۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۱۶ ساعت: ۱۵:۱۶ ↗ لینک کوتاه

شهردار قزوین عنوان کرد:

شمارش معکوس برای جابه‌جایی میدان تره بار قزوین

شهردار قزوین گفت: به زودی کلنگ میدان تره بار قزوین به زمین زده می‌شود؛ همچنین میدان خشکبار و بنکداران و مصالح فروشان و آهن فروشان هم در راستای همین برنامه‌ها به خارج از شهر منتقل خواهد شد.

شمارش معکوس برای جابه‌جایی میدان تره بار قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، مهدی صباغی در آئین افتتاح فاز سوم محور نسیم شمال اظهار کرد: خداراشاکریم که در این هفته چندین پروژه عمرانی افتتاح خواهد شد که اولین پروژه همین فاز سه کمربندی نسیم شمال است که 
کمربندی کل شهر را تکمیل می‌کند.

وی افزود: امروز شهروندان می‌توانند از منتهی علیه بالای شهر تا منتهی علیه جنوبی‌ترین نقطه شهر و حتی قطب صنعتی شهر بدون ترافیک طی کنند.

شهردار قزوین گفت: ماه قبل کلنگ تقاطع غیرهم‌سطح دفاع مقدس و نسیم شمال به زمین زده شد و با هماهنگی که با شورای ترافیک صورت گرفته مقرر شد پس از افتتاح این محور نیز برداشت از آن شروع شود و بعد از آن هم طی دو سال دو تقاطع غیرهم‌سطح شهر که یکی از آنها از بزرگ‌ترین تقاطع‌های موجود در استان است و سه طبقه‌ای خواهد بود را بسازیم.

صباغ بیان کرد: در گذشته اجازه نگاه به لوله گاز در مسیر نسیم شمال را نداشت اما با اقدام جهادی آقای حجتی‌پور مدیرعامل شرکت گاز استان که از رزمندگان دفاع مقدس هم بوده‌اند و امروز هم از مدیران جهادی است نیز با هزینه 3 میلیارد تومان کنترهای گاز در این مسیر را جمع‌آوری کرد.
این مسئول ابراز کرد: امروز عرض این مسیر تا 14 متر افزایش یافته بدون اینکه حتی یک درخت قطع شود. اگر هم درختی قطع شود به جای آن هزاران درخت کاشته می‌شود اما در محور نسیم شمال برای ما چنین شانتاژی درست شد و این در حالی است که اگر 200 درخت قطع کردیم اکنون 2 هزار درخت کاشته شد.

وی عنوان کرد: امروز 360 درجه کمربندی در قزوین اجرا و پروژه 127 میلیاردی اتوبوسرانی و تاکسی‌رانی افتتاح می‌شود.

شهردار قزوین گفت: امروز خوشبختانه همه جور همدلی در استان وجود دارد و نباید اجازه دهیم که بعضی شیطنت‌ها وارد کار شود.

صباغ تصریح کرد: در حال حاضر ۳ هکتار پارکینگ در ناحیه منفصل شهری دانش که عمدتاً کامیون‌دار هستند و نیازمند پارکینگ مخصوص هستند، آماده افتتاح در هفته جاری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: افتتاح آتش‌نشانی بازار قزوین با بهترین تجهیزات از دیگر پروژه‌ها در هفته جاری است.

وی تاکید کرد: به زودی کلنگ میدان تره بار قزوین به زمین زده می‌شود؛ همچنین میدان خشکبار و بنکداران و مصالح فروشان و آهن فروشان هم در راستای همین برنامه‌ها به خارج از شهر منتقل خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: امروز باید آرامش را به شهر بازگردانیم؛ قزوین مستعد کار است و همه شهرداران و شوراهای پیشین قزوین تلاش کردند تا شهر به این نقطه برسد و باید با تعامل همدگیر این راه را ادامه دهیم.

صباغ تصریح کرد: این پروژه‌ها با عوارض و مالیات مردم ساخته شده‌اند و درآمدهای شهرداری برای مردم هزینه می‌شود و ۶۰ درصد عوارض و مالیات صرف پروژه‌های عمرانی می‌شود.

شهردار قزوین در پایان گفت: امروز سعی می‌کنیم مقابل فساد بایستیم و با فسادستیزی اجازه پایمال شدن بودجه‌ها را ندهیم و برای رفاه مردم کار کنیم.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان