۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین فاز سوم محور نسیم شمال در قزوین افتتاح شد+تصاویر
کد خبر: ۳۶۸۰۱۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۱۶ ساعت: ۱۱:۵۵ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان؛

فاز سوم محور نسیم شمال در قزوین افتتاح شد+تصاویر

فاز سوم محور نسیم شمال دارای ۲ هزار و ۴۰۰ متر طول است که با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

فاز سوم محور نسیم شمال در قزوین افتتاح شد+تصاویر
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، مراسم افتتاح فاز سوم محور نسیم شمال و بهره‌برداری از ناوگان جدید حمل و نقل عمومی درون‌شهری قزوین صبح امروز با حضور مهدی‌صباغ شهردار قزوین، فرمانی رئیس شورای شهر قزوین، اعضای شورای شهر قزوین و جمعی از مدیران شهری و مدیران دستگاه‌های اجرایی و نظامی استان برگزار شد.
 
فاز سوم محور نسیم شمال تنها در مدت چهار ماه به بهره‌برداری رسیده و اجرای آن به دست شرکت پیمانکاری «عمران ایران» صورت گرفته است.
 
در این مراسم از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی درون‌شهری شامل تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس با اعتباری بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال رونمایی شد که از امروز به ناوگان شهری قزوین اضافه می‌شود.
 
رئیس شورای شهر قزوین در این مراسم گفت: یکی از اولویت‌های شورای ششم بحث کمربندی آیت‌الله باریک‌بین بود که با همراهی و تعامل مدیران استان  اتفاق افتاد.
 
علی فرمانی ادامه داد: یکی از سیاست‌های اصلی شورا کمربندی نسیم شمال بود که با همراهی مدیران محترم اجرا شد.

وی افزود: این پروژه‌ها نشان داد که هر جایی با تعامل و همدلی قدم برداشتیم، توانستیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم و هر جا فردی اقدام کردیم کار قفل شده است.
 
این مسئول گفت: امید داریم در این مدت خدمت‌گذاری هم شاهد استفاده بیشتر از ظرفیت نخبگانی باشیم و بتوانیم در کرسی پارلمان شهری حافظ خون شهدا باشیم.
 
فرمانی تصریح کرد: امیدوارم شهردار محترم متناسب با اولویت‌هایی که در بودجه ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده برای انجام پروژه‌های شهری حرکت کنند.  
 
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار کرد: در این پروژه هم ساماندهی خوبی صورت گرفته و هم تعریض معبر صورت گرفته که امکان تردد خوب ماشین‌ها صورت گرفته است.
 
وی افزود: مردم در حوزه ناوگان عمومی و بحث فرسوده بودن آن مطالبات زیادی از ما داشتند به ویژه جوانان و بانوان که بیشترین استفاده را از این خدمات دارند.

فاطمه محمدبیگی ابراز کرد: بازسازی پروژه نسیم شمال یک اقدام خداپسندانه در مسیر رفاه حال مردم است.
 
این مسئول عنوان کرد: انتظار داریم که سامان‌دهی حریم امامزاده حسین (ع) هم به شکل ویژه مورد توجه قرار بگیرد تا ملجأ و پناهگاه زائران از سراسر کشور باشد.
 
وی بیان کرد: خوشبختانه جابجایی میدان میوه تره بار قزوین به زودی انجام می‌شود و امیدواریم گشایش کتابخانه‌های جدید و تئاتر شهر و
مساجد جدید را در مناطق شهر که در این حوزه کمبود دارند نیز شاهد باشیم.
 
گفتنی است در انتهای این مراسم، پروژه با حضور خانواده آتشنشان فداکار قزوینی محمدجواد چگینی که اخیرا در حین خدمت عروج شهادت‌گونه داشت و به دست فرزند این آتشنشان افتتاح شد‌. 
 
فاز سوم محور نسیم شمال دارای ۲ هزار و ۴۰۰ متر طول است که با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان افتتاح شد.
 
انتهای خبر/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان