۱۳/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۰۱ سه شنبه

صبح قزوین رانندگان آژانس در قزوین چگونه بیمه می‌شوند؟
کد خبر: ۳۶۷۹۷۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۱۱ ساعت: ۲۳:۷ ↗ لینک کوتاه

در صحن شورای شهر قزوین بررسی شد؛

رانندگان آژانس در قزوین چگونه بیمه می‌شوند؟

در لایحه صحن شورای اسلامی شهر قزوین مقرر شد این قرارداد با در نظر گرفتن همه مسائل حقوقی رانندگان آژانس متقاضی، به سهم ۵۰ درصد شهرداری قزوین و ۵۰ درصد متقاضی از طریق شرکت، تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند.

رانندگان آژانس در قزوین چگونه بیمه می‌شوند؟
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، صحن علنی شورای شهر قزوین سه‌شنبه شب با حضور اعضای شورای شهر، در تالار مردم شورای اسلامی شهر قزوین برگزار شد.

در این جلسه با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر قزوین پنج لایحه شهرداری در صحن علنی شورا به تصویب رسید.
 
در این جلسه لایحه شهرداری شامل واگذاری یک قطعه زمین 300 متری به ارزش 12 میلیارد تومان در قبال تهاتر با هزینه صدور پروانه ساختمانی قطعه زمین موسوم به مجتمع الماس شرق به شهرداری بیدستان مورد بررسی و با رای اکثریت اعضای شورای شهر مورد موافقت قرار گرفت.
 
در بخش دیگر این جلسه لایحه شهرداری پیرامون ارزش افزوده ناشی از تغییر کاربری ملکی واقع در بلوار شهید سلیمانی و بررسی قیمت کارشناسی آن مورد بررسی قرار گرفت و رای به اصلاح کارشناسی صادر شد، همچنین لایحه عوارض ارزش افزوده ناشی از تعیین و تغییر کاربری ملکی واقع در شهرک دانش از مسکونی به تجاری مسکونی در این جلسه توسط اعضای شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت و برای اصلاح مجدد عودت داده شد.
 
در ادامه جلسه لایحه ارایه طریق پیرامون بند ت تبصره ۶ یک ملکی واقع در پونک بلوار امیرکبیر که در خارج از زمان اجرای مهلت این تبصره واریز کرده است، توسط مسئول درآمد تشریح و با آن موافقت شد.

 
لایحه دیگری که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت تحت پوشش قرار گرفتن بیمه درمانی تکمیلی رانندگان آژانس‌های مستقر در شهرداری قزوین بود که با حضور مهدیون مدیر مالی شهرداری و رضایی مسئول پشتیبانی شهرداری ابعاد و زوایای مختلف لایحه مورد بررسی قرار گرفت.
 
در این لایحه مقرر شد این قرارداد با در نظر گرفتن همه مسائل حقوقی رانندگان آژانس متقاضی، به سهم 50 درصد شهرداری قزوین و 50 درصد متقاضی از طریق شرکت، تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند.
 
در این جلسه لایحه شهرداری پیرامون پروژه مرمت و لکه‌گیری آسفالت معابر ناحیه امامزاده حسین (ع) با حضور معاون عمرانی منطقه یک مورد بررسی قرار گرفت و با رای اکثریت اعضای شورا مورد تایید قرار گرفت.
 
همچنین لایحه اخذ مجوز برگزاری مناقصه برای اجرای ۱۲ مورد از پروژه‌های مستمر سازمان عمران از جمله خرید مصالح سنگی شکسته کوهی، جذب پیمانکار مصالح، خرید لاستیک ماشین آلات، خرید قیر، جذب پیمانکار تهیه غذای پرسنل کارخانه و ماشین‌آلات، اجرای روکش ماشینی آسفالت معابر اصلی و... توسط زارعی رییس سازمان عمران تشریح شد و مورد موافقت اعضای شورای شهر برای فرآیند مزایده قرار گرفت.
 
گفتنی است، در جلسه امروز شورای شهر قزوین، به مناسبت با روز ملی شوراها و روز معلم سالار ولایتمدار «آبنوش» منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الله مددخانی فرماندار آبیک، نقی سیاهکالی مرادی رئیس آموزش و پرورش استان قزوین با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین دیدار و گفتگو کردند.

انتهای خبر/2001
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان