۰۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پنجشنبه

صبح قزوین پولکی ترین خواستگاری دنیا+تصاویر
کد خبر: ۳۶۷۹۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

پولکی ترین خواستگاری دنیا+تصاویر

این جوان ۲۷ ساله برای خواستگاری ۹۹۹ گل رز ساخته شده اسکناس را برای همسر آینده اش فرستاد و به همین وسیله از او خواستگاری کرد. او پس از ملاقات والدین دختر و اصرار آن ها به داشتن پول دست به این کار زد.

پولکی ترین خواستگاری دنیا+تصاویر
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، زمانی که دختر و پسر به یکدیگر علاقه مند هستند معمولا با خواستگاری سعی می کنند این علاقه را در راه درست هدایت کنند و زندگی زیبایی را کنار هم آغاز کنند و اولین قدم همیشه خواستگاری خواهد بود که برخی روش های عجیب را بر می گزینند.

eiojuujttkfwyhiodz0s

"چن لی” یک برنامه نویس چینی است که چندی پیش برای خواستگاری از دختر محبوب خود راهی عجیب را انتخاب کرد که به پولکی ترین روش خواستگاری شهرت پیدا کرده است تا بتواند به راحتی نظر دخترک را جلب کند.

dhdco66at4ysx0syjewv

این جوان ۲۷ ساله برای خواستگاری ۹۹۹ گل رز ساخته شده  اسکناس را برای همسر آینده اش فرستاد و به همین وسیله از او خواستگاری کرد.
او پس از ملاقات والدین دختر و اصرار آن ها به داشتن پول دست به این کار زد.

58745efj2c9o1d611i6g

این جوان بعد از شنیدن صحبت های والدین دختر در مورد پول سریعا به بانک مراجعه کرد و تمام حساب پس انداز ۲۰۰ هزار یوآن خود را خالی کرد.
او سپس ۴ روز وقت برای درست کردن گل ها گذاشت که هر کدام آن ها ۵ دقیقه زمان نیاز داشت و از دو اسکناس ساخته شده است.

245loh8vjdgzethnqo3h

پس از ارسال بسته های گل روز اسکناسی، دختر و والدین او درخواست خواستگاری را قبول کرده و چند هفته دیگر با هم ازدواج می کنند.
منبع: فردا انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان