۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین صدرنشین جدول میزبان تیم شمس آذر قزوین
کد خبر: ۳۶۷۸۵۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۳۰ ساعت: ۱۶:۵۷ ↗ لینک کوتاه

در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر صورت می‌گیرد؛

صدرنشین جدول میزبان تیم شمس آذر قزوین

در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال تیم شمس آذر در یک بازی حساس به مصاف تیم استقلال تهران می‌رود.

صدرنشین جدول میزبان تیم شمس آذر قزوین
به گزارش حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور تیم پایتخت نشین استقلال میزبان شمس آذر قزوین خواهد بود.

استقلال تهران در ورزشگاه آزادی میزبان این دیدار در ساعت ۱۸ روز جمعه ۳۱ فروردین ماه خواهد بود و سید وحید کاظمی داوری بازی را برعهده خواهد داشت.

وضعیت دو‌تیم بدین صورت است که شمس آذری‌ها در دو هفته گذشته در دو بازی قبلی خود موفق شدند تیم‌های ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان را شکست دهد و در روزهای آغازین سال جدید به وضعیت مطلوبی دست یافته است.

شاگردان دقیقی با ۳۱ امتیاز کسب شده در جایگاه هفتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارند و در صورت برد می‌توانند به رتبه ششم نیز برسند.

از طرفی شاگردان نکونام که با ۵۰ امتیاز صدرنشین جدول هستند و در رقابت تنگاتنگی با پرسپولیس تهران دارند برای برد وارد استادیوم آزادی می‌شوند.

استقلال مدعی اصلی قهرمانی این فصل است. بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارند که باعث این صدرنشینی شده است. آنها فقط بلانکو را در اختیار ندارند و ستاره‌های دیگری هم در این تیم حضور دارند.

سعید دقیقی سرمربی شمس آذر قزوین در نشست خبری پیش از بازی گفته است: بازی سختی برابر استقلال داریم و مباحث تاکتیکی را به خوبی تمرین کرده‌ایم.استقلال مهره‌های خوبی دارد و این موضوع کار ما را سخت می‌کند و ما هم به دنبال این هستیم تا بازی زیبا، پرموقعیت و سریعی را برابر استقلال داشته باشیم.

با پیگیری کانون هواداران و مدیر عامل باشگاه شمس آذر بلیط بازی شمس آذر مقابل استقلال تهران رایگان است.

گفتنی است ناوگان اتوبوسرانی قزوین برای رفاه حال تماشاگران و هواداران این مسابقه با اختصاص اتوبوس‌های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، منتقل می‌کنند.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان