۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین بسیج واقعی‌ترین مدل برای جلب مشارکت مردمی
کد خبر: ۳۶۷۸۳۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۲۹ ساعت: ۷:۴۲ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

بسیج واقعی‌ترین مدل برای جلب مشارکت مردمی

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: سپاه پاسداران بهترین مدل و الگو برای جلب مشارکت مردم است.

بسیج واقعی‌ترین مدل برای جلب مشارکت مردمی
سردار رستمعلی رفیعی آتانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین با اشاره به شعار سال جاری اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره در ابتدای سال شعاری را به عنوان راهبرد تعیین می‌کنند تا اهمیت موضوع را به همگان نشان دهند.
 
وی افزود: بیش از ۱۰ سال است که بخشی از شعار سال حضرت آقا به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم اختصاص یافته است.
 
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین تصریح کرد: امسال واژه جدیدی بر شعار اصلی اقتصادی چندین ساله افزود شده و آن نقش مشارکتی مردم در بهبود وضعیت معیشتی و تولید است.
 
وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهترین مدل و الگو تحقق این شعار برای دیگر نهادها است، چرا که همواره با مراجعه به مردم و اعتماد مردمی سازمان خود را ارتقا داد.
 
رفیعی آتانی بیان کرد: سپاه با مشارکت مردم در دفاع مقدس درخشید و در جبهه سازندگی در قرارگاه خاتم در بلایای طبیعی با استفاده از ظرفیت مردم مسائل و مشکلات را حل کرد.
 
وی با بیان اینکه مسئولان با مدل سپاه و با مراجعه به مردم می‌توانند به آسانی مشکلات کشور را حل کنند، گفت: سه مطالبه را رهبری معظم دارند که سپاه خود را موظف به تحقق این مطالبات می‌داند و برای آن به دنبال راهکاری جدی و عملی است. 
 
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین تاکید کرد: ایشان فرمودند برنامه‌ریزان بیایند و برنامه‌ریزی کنند، لذا ما باید هرچه ظرفیت داریم را پای کار آورده و براساس اولویت‌بندی گام برداریم.
 
وی افزود: اولویت اول همه مردم ایران اکنون مساله معیشت است که باید براز رفع آن با تمام ظرفیت‌ کوشید.
 
رفیعی آتانی اظهار کرد: برای حل مشکلات کشور باید همه صاحب‌نظران و هرکسی که برای اداره جامعه حرفی برای گفتن دارد به میدان بیاید و در یک حوزه تعاملی دستگاه‌ها را کمک کنند.
 
وی تاکید کرد: براساس بیانات رهبری معظم، برای رونق اقتصادی با مشارکت مردم برنامه‌ریزی صورت بگیرد، این در واقع اصل ۴۴ قانون اساسی است که زمین مانده است.
 
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین در پایان گفت: اکنون زمانه آن است که تولید را به دست مردم بسپاریم، اداره جامعه را به دست مردم بسپاریم، مردم همه‌کاره بشوند مانند دوران دفاع مقدس، دوران انقلاب اسلامی روسفید می‌شویم و زمينه برای ظهور ولایت عظمی فراهم خواهد شد.

انتهای خبر/۲۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان