۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین طلاق از ازدواج در قزوین پیشی گرفت
کد خبر: ۳۶۷۷۶۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۲۰ ساعت: ۹:۴۶ ↗ لینک کوتاه

در سال۱۴۰۲

ثبت ۱۴ هزار و ۳۷ ولادت در استان قزوین

مدیرکل ثبت احوال استان قزوین گفت: سال گذشته میزان ازدواج‌ها به تعداد هفت هزار و ۷۶ عدد با کاهش ۱۳.۲ درصدی همراه بوده و طلاق‌های ثبت شده نیز با تعداد سه هزار و ۴۷۳ به میزان ۲.۷ درصد افزایش داشته است.

طلاق از ازدواج در قزوین پیشی گرفت
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ علیرضا افسری از ثبت ۱۴ هزار و ۳۷ ولادت در سال گذشته در استان خبر داد و گفت: آمار وفات ثبت شده در همین مدت هشت هزار و ۸۰۶ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: بیشترین نامگذاری در سال گذشته برای پسران امیرعلی، علی، امیرحسین، آیهان، شاهان، آراد، امیرعباس، محمدحسین، آریا و ماهان بوده و در میان دختران نیز فاطمه، زهرا، ماهلین، رستا، پناه، دلوین، نورا، هانا، آیسان و دلسا بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است.

افسری همچنین نسبت جنسی حاصل از ثبت ولادت در سال گذشته را ۱۰۷ عنوان کرد و یادآور شد: در مقابل ۱۰۰ واقعه ولادت ثبت شده دختر، حدود ۱۰۷ ولادت پسر به ثبت رسیده که این شاخص در سال قبل ۱۰۶ بود.

این مسئول عنوان کرد: به طور متوسط در سال گذشته در هر ماه هزار و ۱۷۰ کودک متولد شدند و بیشتر ولادت‌ها در مرداد ماه هزار و ۳۱۶ تولد و کمترین آن در اردیبهشت ماه به هزار و ۵۴ تولد را نشان می‌دهد.

مدیرکل ثبت احوال استان قزوین همچنین درباره آمار ازدواج و طلاق استان نیز بیان کرد: میزان ازدواج‌ها در این بازه زمانی به تعداد هفت هزار و ۷۶ عدد با کاهش ۱۳.۲ درصدی همراه بوده و طلاق‌های ثبت شده نیز با تعداد سه هزار و ۴۷۳ به میزان ۲.۷ درصد افزایش داشته است.

انتهای خبر/۱۴۰۴
منبع: باشگاه خبرنگاران 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان