۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین مسلمانان جهان در قبال مردم غزه مسئول هستند
کد خبر: ۳۶۷۷۳۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۱۷ ساعت: ۵:۲۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج کارگری استان قزوین:

مسلمانان جهان در قبال مردم غزه مسئول هستند

مسئول بسیج کارگری استان قزوین گفت: تک تک مسلمانان جهان در قبال خون‌های بی‌گناهی که در خانه‌ها، بیمارستان‌ها و خیابان‌های غزه بر زمین ریخته می‌شود مسئولیت دارند.

مسلمانان جهان در قبال مردم غزه مسئول هستند
ابوالفضل مهدوی‌منش در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: مسئله قدس و فلسطین در بین مسلمین از باب دفاع از مظلوم و انزجار از ظالم یک‌ مسئله مهم  اعتقادی و دینی است. علاوه‌بر این از باب نوع دوستی و محترم بودن جان هر نفس و هر انسانی در هر فرهنگی با هر اعتقادی مهم است. 

مسئول بسیج کارگری استان قزوین تصریح کرد: امسال با توجه به عمق جنایت‌های وحشیانه رژیم منحوس، غاصب و کودک‌کش صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم غزه به ویژه کودکان مظلوم و زنان بی‌پناه که آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه هستند، موجب شده تا خون هر انسان آزاده‌ای به جوشش دربیاید و موجب تظاهرات‌ گسترده در سطح جهان شود.

وی افزود: در این میان مسلمانان به ویژه شیعیان جهان که معتقد به ظهور منجی عالم بشریت برای تحقق بخشیدن به حکومت صالحان و مستضعفان عالم هستند جای خود دارد.

مهدوی‌منش اذعان کرد: این حمله وحشیانه و خارج از عرف بین‌الملل رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت جمعی از مستشاران ایرانی در این واقعه که مصونیت دیپلماتیک داشتند یعنی حمله به خاک ایران و اعلان جنگ علنی با جمهوری اسلامی ایران.

این مسئول تصریح کرد: لذا بر تک تک ما واجب است با حضور در این راهپیمایی این حمله وحشیانه را محکوم کرده و اعلام حمایت خود را از مستشاران نیروی سپاه قدس ایران در خاک سوریه و در جبهه مقاومت اعلام بداریم و با صدای بلند اعلام کنیم حضور پاسداران عزیز ما در مرز جغرافیایی ایران خلاصه نمی‌شود و در هر جای عالم که حضور داشته باشند از پشتوانه مردمی برخوردارند.

وی افزود: تک تک مسلمانان جهان در قبال خون‌های بی‌گناهی که در خانه‌ها، بیمارستان‌ها و خیابان‌های غزه بر زمین ریخته می‌شود مسئولیت دارند و قطعا در روز قیامت در این خصوص مورد سوال قرار خواهند گرفت و بر تمام دول اسلامی واجب است واکنش متناسب با سطح این جنایت‌ها داشته باشند.

قطع روابط دیپلماتیک با رژیم منحوس اسرائیل راهکاری اساسی

مسئول بسیج کارگری استان قزوین تاکید کرد: قطع روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی به ویژه روابط اقتصادی با این رژیم منحوس از اولویت‌هایی است که بارها مقام معظم رهبری بدان اشاره کردند.

وی ادامه‌داد: گشودن گذرگاه‌هایی مانند رفح و ... برای رساندن بسته‌های غذایی و پزشکی به مردم مظلوم غزه و رسیدگی به حال مصدومان و مجروحان، شکایت دول اسلامی به کنوانسیون حقوق بشر سازمان ملل از سطح کشتارها و اعدام‌های دسته جمعی و واکنش‌هایی از این قبیل جزء اولین وظائف دول اسلامی است.

این مسئول ادامه داد: کشورهای غربی و اروپایی که تکلیفشان مشخص است کشورهایی مثل امریکا، فرانسه، انگلیس، آلمان هم‌پیمان یکدیگر هستند و دستشان با هم در این کاسه خونی است که به پا کردند. لذا مشخص است در برابر جنایت‌های انجام شده در غزه و کنسولگری ایران و ... سکوت اتخاذ می‌کنند و سکوت آنان علامت رضایتشان است.

فلسطین امن‌ترین مکان برای مسلمانان می‌شود

مهدوی‌منش تصریح کرد: حضرت امام (ره) فرمودند: فلسطین پاره تن اسلام است. روزی این پاره تن مجروح باید به آغوش اسلام برگردد و جزو امن‌ترین مکان‌ها برای مسلمانان و مستضعفان عالم گردد.

وی خاطرنشان کرد: مسجدالاقصی قبله اول مسلمین‌ جهان است و از ابتدای شکل‌گیری جامعه بشریت، فلسطین جزو موثرترین مکان‌ها در تاریخ زندگی انبیا بوده است.

مسئول بسیج کارگری استان گفت: با توجه به انچه در تاریخ انبیاء امده است سه منطقه استراتژیک وجد دارد کعبه، فلسطین و بین النهرین (عراق امروز) این سه منطقه قطعا در آخرالزمان نیز بسیار مهم و سرنوشت ساز هستند لذا نمی‌توان ادعای مسلمانی کرد اما نسبت به مساله فلسطین بی توجه بود.

انتهای خبر/ 1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان