۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین پربازدیدترین مناطق گردشگری قزوین کدامند؟
کد خبر: ۳۶۷۷۲۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۱۵ ساعت: ۱۲:۱۸ ↗ لینک کوتاه

در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳؛

پربازدیدترین مناطق گردشگری قزوین کدامند؟

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی قزوین گفت: کاروانسرای سعدالسلطنه، دولتخانه صفوی و موزه‌های مستقر در این مجموعه، آستان مقدس امامزاده‌حسین (ع) ، منطقه الموت و مجموعه گردشگری آبشار شاه‌دره و پل معلق آوج و حسینیه امینی‌ها بیشترین میزان بازدید در نوروز را داشتند.

پربازدیدترین مناطق گردشگری قزوین کدامند؟
به گزارش حوزه فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی میراث فرهنگی استان قزوین، علیرضا خزائلی اظهار کرد: از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ تعداد ۷۱۳ هزار و ۴۸۰ گردشگر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

وی افزود: کاروانسرای سعدالسلطنه، دولتخانه صفوی و موزه‌های مستقر در این مجموعه، آستان مقدس امامزاده‌حسین (ع) ، منطقه الموت و مجموعه گردشگری آبشار شاه‌دره و پل معلق آوج و حسینیه امینی‌ها بیشترین میزان بازدید را در این مدت به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همچنین از اقامت بیش از ۴۵ هزار شب اقامت در استان طی این مدت خبر داد و گفت: همچنین طی این مدت ۴۵ هزار و ۱۱۸ نفر اقامت در مراکز رسمی اقامتی استان شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، خانه‌مسافرها، زائرسراها و مراکز غیر رسمی اقامتی شامل مراکز اسکان فرهنگیان، خانه معلم‌ها، کمپ‌ها، مهمانسراهای ادارات و… به ثبت رسیده‌ است.

خزائلی خاطرنشان کرد: در این مدت به‌ منظور نظارت بر نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی ۹۴۷ بازدید مشترک نظارتی توسط بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان از تاسیسات گردشگری صورت گرفته است.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان