۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین زوال رژیم غاصب صهیونیستی آشکار است
کد خبر: ۳۶۷۷۲۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۱۶ ساعت: ۱۰:۳۷ ↗ لینک کوتاه

فرماندار قزوین:

زوال رژیم غاصب صهیونیستی آشکار است

فرماندار قزوین گفت: نتانیاهو نسبت به زوال کشور خود هشدار می‌دهد، لذا قطعاً دولتی که بر پایه ظلم بر روی خون مظلوم ایجاد شده تداوم نخواهد داشت، این وعده الهی است و خداوند عالم به یقین مدافع مظلومان در مقابل ظالمان است.

زوال رژیم غاصب صهیونیستی آشکار  است
طیب ملک‌پور در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با اشاره به اهمیت روز قدس اظهار کرد: روز جهانی قدس نماد وحدت، انسجام ملت‌های مسلمان حول محور فلسطین و قدس شریف است و کلید واژه مورد توجه عالم برای دفاع از بشریت در مقابل جنایتکاران و مهمترین مسئله جهان اسلام است.
 
وی افزود: امام در اولین روزهای استقرار نظام اسلامی با به حضور پذیرفتن گروه‌های انقلابی فلسطین ضمن تایید حرکت انقلابی آنان فرمودند: «الان ایران، فردا فلسطین» و مطابق آرمان استکبارستیزی و دفاع از مظلوم که دکترین انقلاب اسلامی است، «روز جهانی قدس» را در جهت دفاع از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین در جمعه آخر ماه رمضان نام‌گذاری کردند.
 
فرماندار قزوین بیان کرد: روز قدس جلوه‌ای از بیداری مسلمانان در مقابل مستکبران و تقبیح خوی نژادپرستانه و ضدبشری صهیونیست و برائت ملت‌های آزاده از جنایات ظالمان و پیمان دوباره با مردم مظلوم فلسطین است.
 
وی با اشاره به شرایط رو به زوال رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: منابع دینی ما موجودیت یهود را با تارهای سست عنکبوت مقایسه کرده است، رهبر معظم انقلاب ادامه حیات رژیم جعلی صهیونیست را کمتر از 25 سال می‌داند، مطابق نظرسنجی منابع معتبر اسرائیلی شهرک‌نشینان فلسطین اشغالی امیدی به آینده ندارند.
 
ملک‌پور ادامه داد: نتانیاهو نسبت به زوال کشور خود هشدار می‌دهد، قطعاً دولتی که بر پایه ظلم بر روی خون مظلوم ایجاد شده تداوم نخواهد داشت، این وعده الهی است و خداوند عالم به یقین مدافع مظلومان در مقابل ظالمان است.

واکنش جهانی به جنایات اسرائیل

وی با بیان اینکه انعکاس جنایات سربازان سفاک صهیونیست دل همه آزادگان عالم خاصه مسلمانان با غیرت دنیا را به درد آورده، تصریح کرد: جنایات بی‌مانند رژیم کودک‌کش اسرائیل همه جهان را وادار به عکس‌العمل نموده حتی سران بی‌غیرت برخی کشورهای عربی و اروپایی هم به خاطر فشار جهانی مجبور به واکنش شده‌اند.
 
فرماندار قزوین افزود: این وحشی‌گری ددمنشی‌ها نقاب از چهره صهیونیسم برداشته و مردم عالم را از آنها منزجر کرده، دیگر ژست‌های بشر دوستانه غربی‌ها در افکار عمومی جهانی جایگاهی ندارد و رژیم اسرائیل به عنوان منفورترین رژیم در جهان شناخته می‌شود.
 
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد: ایشان فرمودند «آینده متعلق به مردم فلسطین است»، مقاومت این مردم مظلوم و فرسایشی شدن جنگ در سرزمین اشغالی موجب اعتراضات و واکنش‌های بسیار جهانی شده است.
 
ملک‌پور در پایان گفت: این اعتراضات و تحرکات جهانی علیه رژیم اسرائیل و این حمایت‌ها و حق‌طلبی‌ها در مورد مردم فلسطین و در درجه اول امدادها و وعده‌های الهیِ محقق شده؛ نشان می‌دهد که ظلم ماندگار نیست و حکومت مستضعفان و پابرهنگان به زعامت حضرت ولیعصر ارواحنا فداه برقرار خواهد شد.
 
انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان