۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین «روز قدس» نقطه عطف حمایت جهان اسلام از مردم غزه
کد خبر: ۳۶۷۷۱۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۱۵ ساعت: ۹:۱۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد:

«روز قدس» نقطه عطف حمایت جهان اسلام از مردم غزه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: روز جهانی قدس روز ابراز نفرت ملت مسلمان و آزادیخواهان جهان از رژیم کودک کش صهیونیستی بوده و قطعا راهپیمایی روز قدس امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

«روز قدس» نقطه عطف حمایت جهان اسلام از مردم غزه
حجت‌الاسلام غلامحسن شهسواری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با اشاره به اهمیت برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: با توجه به موضوع مهم غزه، قطع به یقین راهپیمایی یوم‌الله روز جهانی قدس که میراث گران‌بهای معمار کبیر انقلاب اسلامی است، امسال از اهمیت مضاعفی برخوردار خواهد بود.

وی افزود: مردم مسلمان و روزه‌دار جهان اسلام در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس خشم و انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم اشغالگر و منحوس صهیونیستی اعلام کرده و حمایت همه جانبه از مردم مظلوم و قهرمان غزه را به نمایش می‌گذارند.

«روز قدس» فریاد نفرت آزادیخواهان جهان علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: «روز جهانی قدس» روز ابراز نفرت ملت مسلمان و آزادیخواهان جهان از رژیم کودک‌کش صهیونیستی بوده و قطعا راهپیمایی روز قدس امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد؛ چراکه اولین راهپیمایی روز قدس پس از عملیات بزرگ طوفان الاقصی است که جلوه ویژه‌ای به این مراسم جهانی بخشیده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حوادث، اتفاقات و جنایت‌هایی که در غزه در حال رخ دادن است ضرورت دارد تا از مردم بی پناه غزه و فلسطین یه لحاظ مادی و معنوی حمایت کرد.

«روز قدس» فرصتی برای اعلام حمایت همه جانبه از مردم غزه

شهسواری تاکید کرد: روز قدس بهترین فرصت برای به فریاد کشیدن مظلومیت زنان و کودکان بی‌پناهی است که آماج حملات وحشیانه و سبعانه رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه روز قدس بهترین فرصت برای نمایش مقتدرانه جهان اسلام در حمایت از مردم غزه است، ادامه داد: معتقدم مردم مسلمان اقصی نقاط جهان به ویژه ایران اسلامی و هم استانی‌های عزیز امسال در راهپیمایی روز قدس همگی باید پای کار باشند و ایفاگر نقش و سهم خود در حمایت از مردم غزه باشند.

قدس تنها نیست

این مسئول با تاکید بر اینکه قدس تنها نیست و از آنِ مسلمانان بوده و آرمان انقلاب و امام و شهداست؛ گفت: مردم قهرمان و مظلوم غزه اگر این روزها مظلومان و غریبانه در کنار سفره‌های سحر و افطار چیزی برای خوردن پیدا نمی‌کنند بدانند مردم مسلمان ایران اسلامی همپای آنان بوده و همواره حمایت خود را اعلام خواهند کرد.

انتهای خبر/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان