۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین دستگیری سوداگران مرگ در قزوین با پوشش مسافر نوروزی
کد خبر: ۳۶۷۷۰۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۱۳ ساعت: ۱۲:۴۷ ↗ لینک کوتاه

جانشين فرماندهي انتظامي استان قزوين خبر داد:

دستگیری سوداگران مرگ در قزوین با پوشش مسافر نوروزی

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در بازرسی از یک خودروی مشکوک ۹۵ کيلوگرم ترياک كشف شد و راننده به همراه دو سرنشين خودرو که در قالب سفر نوروزی و در پوشش خانواده، از يکی از استان‌های جنوبی به مقصد استان‌های غربی در حرکت بودند دستگير شدند.

دستگیری سوداگران مرگ در قزوین با پوشش مسافر نوروزی
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین » به نقل از خبرگزاری پایس؛ داود عبدالمالکی اظهار کرد: در راستای تشديد اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچيان، مأموران پليس امنيت اقتصادی در پی گشت‌زنی‌های هدفمند در محورهای مواصلاتی استان به يک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به اخطار و ايست پلیس، با افزايش سرعت اقدام به فرار كرد که پس از تعقيب و گریز عرصه را بر خود تنگ ديده و تسليم شد.

چانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در بازرسی از خودروی مذکور 95 کيلوگرم ترياک كشف شد و راننده به همراه دو سرنشين خودرو که در قالب سفر نوروزی و در پوشش خانواده، از يکی از استان‌های جنوبی به مقصد استان‌های غربی در حرکت بودند دستگير شدند.

عبدالمالکی گفت: متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند، اشرار و قاچاقچيان بدانند پليس با اجرای طرح‌های پيشگيرانه با تمام با قاچاقچيان قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان