۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین تردد بیش از ۱۱ میلیون خودرو در جاده‌های قزوین
کد خبر: ۳۶۷۶۵۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۷ ساعت: ۱۴:۱۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین اعلام کرد:

تردد بیش از ۱۱ میلیون خودرو در جاده‌های قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: دستگاه‌های تردد شمار از ۲۵ اسفند ماه تاکنون تردد ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۷۹۵ خودرو را در این استان ثبت کرده‌اند.

تردد بیش از ۱۱ میلیون خودرو در جاده‌های قزوین

به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، جواد حق‌لطفی با اشاره به نصب ۴۰ دستگاه سامانه ترددشمار در سطح راه‌های اصلی، بزرگراه و آزادراهی این استان، اظهار کرد: سال گذشته و تا پایان پنجمین روز از سال ۱۰ میلیون ۹۴۹ هزار و ۹۸ دستگاه خودرو از مسیرهای ارتباطی استان تردد داشتند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های تردد شمار استان همچنین روز گذشته یکشنبه تردد یک میلیون و ۳۵۳ هزار و ۹۶۱ دستگاه خودرو را ثبت کردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به جابه‌جایی مسافران نوروزی استان از طریق پایانه‌های حمل مسافر هم اشاره کرد و گفت: از ۲۵ اسفنده ماه گذشته تا پایان پنجم فروردین ماه ۱۴۰۳ بالغ بر ۲۵ هزار و ۷۰۵ مسافر توسط ناوگان اتوبوس و سواری در پایانه‌های مسافربری استان به اقصی نقاط کشور جابه‌جا شدند.

حق‌لطفی در پایان با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی، یادآور شد: با توجه به اینکه در فصل بهار قرار داریم و با توجه به وضعیت هواشناسی و بارش‌هایی که تاکنون به وقوع پیوسته و بارندگی‌های پیش رو، به رانندگان توصیه می‌کنیم تا از هرگونه عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد خودداری کنند و در طول سفر ضمن رعایت مقررات رانندگی و حفظ فاصله طولی، در صورت خستگی و خواب آلودگی بلافاصله در اولین توقفگاه و مجتمع‌های خدمات رفاهی توقف کرده و پس از استراحت و رفع خستگی، ادامه مسیر دهند.

انتهای خبر/ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان