۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی قزوین
کد خبر: ۳۶۷۶۱۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۲ ساعت: ۱۵:۱۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان قزوین تشریح کرد:

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی قزوین

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: بار ترافیک در محورهای مواصلاتی استان قزوین سنگین است، پلیس خودروی رانندگانی را که تخلفات حادثه‌ساز دارند به پارکینگ منتقل خواهد کرد.

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«صبح قزوین»، به نقل از پلیس راه استان قزوین؛ فرهاد ذاکری‌منش اظهار کرد: امروز دوم فروردین ماه، بار ترافیک در محورهای مواصلاتی استان قزوین سنگین است.

وی ادامه داد: بار ترافیکی در آزادراه قزوین- کرج حدفاصل شهر محمدیه تا عوارضی شماره دو سنگین و پرحجم است، از عوارضی شماره دو تا دانشگاه آزاد و ورودی آزادراه قزوین به رشت نیمه سنگین است و همچنین آزادراه قزوین به رشت و آزادراه قزوین-زنجان نیمه‌سنگین و روان است.

رئیس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: یکی از تأکیدات پلیس به مسافران نوروزی پرهیز از رانندگی در حالت خستگی و خواب‌آلودگی و پرهیز از عجله و شتاب بی‌مورد است.

وی بیان کرد: اغلب تصادفاتی که پیش می‌آید به این دلیل است که رانندگان در حالت خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی می‌کنند و این مسئله موجب واژگونی خودرو می‌شود و یا اینکه عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد دارند.

ذاکری‌منش گفت: بستن کمربند ایمنی برای راننده و سرنشینان جلو و عقب الزامی است و هر راننده‌ای که سرعت غیرمجاز یا تخلفات حادثه‌ساز داشته باشد، پلیس با او برخورد جدی کرده و خودروی وی برابر قانون به پارکینگ منتقل خواهد شد.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان