۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین ویژه‌برنامه‌های نوروزی صداوسیمای مرکز قزوین
کد خبر: ۳۶۷۵۹۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ ساعت: ۱۶:۴۷ ↗ لینک کوتاه

مدیر روابط‌عمومی صداوسیمای مرکز قزوین تشریح کرد:

ویژه‌برنامه‌های نوروزی صداوسیمای مرکز قزوین

مدیر روابط‌عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: این سازمان در نوروز ۱۴۰۳ با برنامه‌های متنوع میهمان مخاطبان خواهد بود.

ویژه‌برنامه‌های نوروزی صداوسیمای مرکز قزوین
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی صداوسیمای مرکز استان قزوین علی رحیمی اظهار کرد: رادیو قزوین در صبح‌های نوروز با ویژه‌برنامه «برکت بهاری» ویژه صبح نوروز رادیو قزوین از ۲۹ بهمن تا ۲۱ فروردین شامل بخش‌های متنوع نمایشی، گزارشی، معرفی مشاغل خدماتی، آشنایی با اماکن دیدنی استان، گفتگو با میهمانان، گفتگو با گزارشگر مراکز استان‌ها، آگاهی از وضعیت آب و هوا، آگاهی از وضعیت راه‌های کشور، آشنایی با خدمات اسکان مسافران نوروزی، ارتباط تلفنی و خوانش پیامک‌های مردمی به گویندگی معصومه صادقی و رامتین چیت‌سازان از رادیو قزوین پخش می‌شود.

وی افزود: برنامه سال تحویل با عنوان «بهارانه » به تهیه‌کنندگی ابراهیم طاهری کیا در لحظات تحویل سال روی آنتن رادیو قزوین می‌رود. این برنامه شامل بخش‌های مصاحبه با مسافران نوروزی، تهیه بسته‌های صوتی با موضوعات متنوع و گوناگون است که مخاطبان را همراهی خواهد کرد.

مدیر روابط‌عمومی صداوسیمای مرکز استان قزوین ادامه داد: سیمای مرکز قزوین هم با ویژه‌برنامه تحویل سال با عنوان «ماه و ماهی» به تهیه‌کنندگی عباس تورج فرد روی آنتن می‌رود. این برنامه در بخش اول لحظات روحانی تحویل سال نو را روی آنتن خواهد برد و در بخش بعدی با میهمانان، آیتم‌های نمایشی و مجری در استودیو مخاطبان را همراهی می‌کند.

رحیمی خاطرنشان کرد: مسابقه جدید «برنده شیمان» در فضایی جدید به تهیه‌کنندگی ابوالفضل قربانی و اجرای سیدمرتضی حسینی در ایام نوروز از شبکه قزوین پخش می‌شود. این مسابقه خانوادگی و اجتماعی با هدف ایجاد رقابت و همدلی بین اعضا خانواده با رویکرد ایجاد شادی و نشاط بین خانواده‌ها روی آنتن شبکه قزوین می‌رود. در هر قسمت از این مسابقه دو گروه هستند که به صورت خانوادگی در مسابقه شرکت می‌کنند و در نهایت گروهی که امتیاز بیشتری گرفته برنده می‌شود.

این مسئول  گفت: برنامه «گزارش عیدانه» به تهیه‌کنندگی مرتضی آجوربندی که شامل بخش‌های گزارشی، نمایشی و گفتگو با مهمان است نیز در ایام نوروز از سیمای مرکز قزوین تولید و پخش می شود. این برنامه از یکم تا سیزدهم فروردین همراه با اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی پخش می‌شود. از دیگر بخش‌های برنامه می‌توان به معرفی شیرینی‌های استان، آداب و رسوم نوروزی قزوین، نوا و نمای نوروزی و جشنواره‌های اقوام ایرانی اشاره کرد.

وی عنوان کرد: سیمای مرکز قزوین همچنین در برنامه‌های ویژه نوروز به معرفی قهرمانان استان در زمینه‌های متفاوت و طراحی پویش مجازی مردمی نوروز 1403 در قالب قزوین مقصد گردشگری، دریافت خاطره‌های شیرین مخاطبان در قالب پویش خاطره بازی نوروزی و معرفی نام‌آوران و مشاهیر تاریخ عرصه فرهنگ و هنر استان می‌پردازد.

رحیمی اضافه کرد: مجموعه مستند 18 قسمتی با عنوان «یک قرن قزوین» هر قسمت به مدت 25 دقیقه در ایام نوروز از شبکه قزوین پخش خواهد شد. این مستند آرشیوی تغییر و تحولات استان قزوین در 100 سال اخیر از سال 1301 تا سال 1401 استان قزوین را مورد بررسی قرار می دهد.

این مسئول تصریح کرد: خبر مرکز قزوین هم در نوروز 1403 گزارش‌های ویژه تولیدی ـ خبری با محوریت معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی استان را در دستور کار خواهد داشت تا مسافران نوروزی و گردشگران بیش از پیش با این ظرفیت‌ها آشنا شوند.

وی بیان کرد: محوریت برنامه‌های نوروزی صداوسیمای مرکز قزوین متشکل از بخش‌های مختلفی است که گفتگو با مسافران نوروزی، گفتگو با شهروندان قزوینی، تبیین شعار سال، توصیه‌های بهداشتی و سلامت در ایام نوروز، بسته‌های صوتی شامل نوروزخوانی، یادنامه شهدا و ارتباط‌های تلفنی با مراکز استان‌ها از جمله مهمترین بخش‌های این برنامه‌ها است.

مدیر روابط‌عمومی صداوسیمای مرکز استان گفت: صداوسیمای مرکز قزوین در ویژه برنامه‌های نوروزی خود که به صورت زنده پخش می‌شوند؛ گزارش‌های متعددی از فعالیت‌های این دستگاه‌ها که در ایام نوروز دارای کشیک هستند؛ تهیه و پخش می‌کند.

این مسئول معاونت فضای مجازی هم با تولید و انتشار 10 قطعه کلیپ با عنوان قاب مینودری و پخش از قاب شبکه قزوین، تولید و انتشار 10 قطعه گزارش تصویری «پوستری» با محتوای نوروزی و تولید و انتشار پنج قطعه کلیپ با محتوای نوروزی به استقبال بهار می‌رود.

انتهای خبر/ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان