۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین آمادگی کامل بیمارستان‌ها و اورژانس قزوین در چهارشنبه سوری
کد خبر: ۳۶۷۵۲۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ ساعت: ۱۲:۳۲ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین خبرداد:

آمادگی کامل بیمارستان‌ها و اورژانس قزوین در چهارشنبه سوری

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از آمادگی بیمارستان‌ها و ۵۰ پایگاه اورژانس جاده‌ای و شهری برای پذیرش مصدومان چهارشنبه سوری خبر داد.

آمادگی کامل بیمارستان‌ها و اورژانس قزوین در چهارشنبه سوری
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، در سال‌های اخیر آئین چهارشنبه‌سوری با تحریف‌‌های به وجود آمده از فلسفه اصلی خود دور شده و به دلیل بی‌احتیاطی جوانان و نوجوانان در استفاده از مواد محترقه خطرناک به ایامی دلهره‌آور و بعضاً ناراحت‌کننده برای خانواده‌ها‌ تبدیل شده است.

روزهایی که می‌تواند با شادی و هیجان به سبزی عید و بهار طبیعت گره بخورد متاسفانه علی‌رغم هشدارهای فراوان صورت گرفته همچنان به روزهایی حادثه‌آفرین تبدیل شده است.

در این راستا مراکز درمانی استان هم برای ارائه خدمات به مصدومان احتمالی حوادث چهارشنبه سوری در آمادگی کامل به سر می‌برند و برای این منظور تمهیدات اساسی از سوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین اندیشیده شده است.

مراکز درمانی در آمادگی کامل هستند

محمدحسن ارداقیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با اشاره به آمادگی مراکز درمانی استان برای ارائه خدمات به مصدومان حوادث احتمالی چهارشنبه‌ سوری اظهار کرد: مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی قزوین برای پذیرش و درمان مصدومان و مرکز آموزشی درمانی ولایت برای درمان مصدومان احتمالی ناحیه چشم در آمادگی کامل هستند.

وی افزود: بیمارستان تامین اجتماعی رازی نیز به عنوان بیمارستان معین آماده ارائه خدمات به مصدومان خواهد بود.

آماده‌باش کامل ۵۰ پایگاه اورژانس جاده‌ای و شهری

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات به مصدومان احتمالی چهارشنبه آخر سال در مجموع ۵۰ پایگاه شامل ۳۰ پایگاه اورژانس جاده‌ای و ۲۰ پایگاه اورژانس شهری در آماده‌باش کامل هستند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال به برکت ماه مبارک رمضان، چهارشنبه آخر سال را با کمترین حادثه و مصدوم پشت سر بگذاریم و خانواده‌های عزیز به ویژه نوجوانان و جوانان عزیز با رعایت مسائل ایمنی با سلامت و شادی به استقبال سال جدید بروند.

ارداقیان در پایان گفت: هشدارهای لازم از طریق رسانه‌های استان قزوین به ویژه صدا و سیما صورت گرفته، دانشگاه علوم پزشکی هم پوسترهای متعددی در این زمینه طراحی و در فضای مجازی منتشر کرده است و یک فیلم کوتاه نیز در روابط عمومی دانشگاه تولید شده و در فضای مجازی منتشر شده است.

انتهای خبر/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان