۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین دستگيری ۴ عامل فروش مواد محترقه غيرمجاز در قزوین
کد خبر: ۳۶۷۵۱۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ ساعت: ۱۰:۴۹ ↗ لینک کوتاه

جانشين فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

دستگيری ۴ عامل فروش مواد محترقه غيرمجاز در قزوین

جانشين فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰۲ هزار و ۷۰۰ عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز در قزوين و دستگيری چهار نفر در اين خصوص خبر داد.

دستگيری ۴ عامل فروش مواد محترقه غيرمجاز در قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از خبرگزاری پلیس قزوین، داود عبدالمالکی اظهار کرد: با توجه به نزديک شده به ايام پاياني سال و به منظور پيشگيري حوادث و خطرات مربوط به استفاده از مواد محترقه غيرمجاز، برخورد با هنجارشکنان و عاملان خريد، فروش و توزيع مواد محترقه در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان قزوين قرار گرفت.

وي افزود: در اين راستا ماموران يگان امداد شهرستان قزوين حين گشت‌زني در سطح شهر، 94 هزار و 880 عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز کشف و يک نفر را در اين خصوص دستگير کردند.

جانشين فرمانده انتظامي استان ادامه داد: در اقدامي ديگر که توسط ماموران کلانتري 20 اقباليه و پاسگاه انتظامي کورانه انجام گرفت سه نفر دستگير شده و 7 هزار و 820 عدد مواد محترقه غيرمجاز کشف شد.

عبدالمالکی با اشاره به اينکه متهمان با تشکيل پرونده مقدماتي به مراجع قضائي معرفي شدند، از شهروندان خواست: ضمن مراقبت بيشتر از فرزندان جوان و نوجوان خود در ايام منتهي به پايان سال، هرگونه اخبار و اطلاعات خود در خصوص عاملان خريد و فروش مواد محترقه در شهر را با پليس در ميان بگذارند.

انتهای خبر/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان