۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین کشف ۱۷ هزار قلم مواد محترقه در تاکستان
کد خبر: ۳۶۷۴۹۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ ساعت: ۱۰:۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان خبر داد:

کشف ۱۷ هزار قلم مواد محترقه در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از کشف بیش از ۱۷ هزار قلم انواع مواد محترقه غیرمجاز و توقیف یک دستگاه خودرو در این خصوص خبر داد.

کشف ۱۷ هزار قلم مواد محترقه در تاکستان
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، کوروش عزیزی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد محترقه غیرمجاز در یکی از خیابان‌های شهر تاکستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفته و بلافاصله عوامل انتظامی این یگان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل، دو نفر با یک دستگاه خودروی سواری در حال فروش مواد محترقه در کنار خیابان بودند که بلافاصله دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان بیان کرد: در بازرسی از خودروی متهمان، ۱۷ هزار و ۱۶۴ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عزیزی خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و تلاش سودجویان بری ثروت‌اندوزی، بیشتر شاهد بروز اتفاقاتی از این دست خواهیم بود، والدین باید نسبت به جوانان و نوجوانان خود مراقبت بیشتری داشته و در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در این خصوص سریعاً مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان